Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Nå om dagen virker det ikke som jeg har balanse. Forrige uke tråkket jeg over og havnet over gjerdet til naboen. (ja jeg veit det høres helt utrolig ut!!) i går datt jeg ned trappa, og i dag datt jeg av stolen!! Hva er i veien med meg?? Jeg har bekkenløsning, så tror alt har en sammenheng med det....jeg går så forsiktig jeg bare kan, men allikevel skjer disse snodige tingene!! Samtidig har jeg fått påvist steptokokk B og høyt blodtrykk! Og må ta det heeeelt med ro. Jeg fødte i uke 32 sist gang. Tidlig vannavgang pga steptokokk B. Lurer på når jeg skal få ett pusterom?? Usj, ble ett syteinnlegg dette....men godt å då det ut!
Frenzia Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Uff, må bare le litt også. Jeg syntes så synd på meg selv i forrige uke, og laget meg en kopp kaffe som jeg skulle sette meg ned og nyte i all min ensomme selvmedlidenhet over bekkenplager og diverse. Men jeg var litt slapp i neven a' gitt, og mistet hele koppen i gulvet. Den landet så det sto en kaffefontene opp i taket og utover alle de nærmeste tre hvite veggene. Akkurat nå leier vi og skal snart flytte inn i eget hus, og vi må stå beredt for visninger. Det passet derfor skikkelig dårlig med kaffesprut overalt. Og istedenfor å kunne slenge bekkenet ned i en bedre hvilestilling, måtte jeg opp og klatre på stoler og benker for å fjerne kaffesprut. Legen ønsker å sykmelde meg, men da sa jeg at jeg har det tryggere på kontorstolen på jobb...
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2012 Haha kjenner det er en liten trøst å se at det ikke bare er meg som kløner!! Hurra for oss!
anonym91 Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 godt mulig det har sammenheng med bekkenløysning.. eg og rammla ned trappa for ett par uker siden. og føler meg litt gele aktig i beina til tider.. svigermor nevnte at når ho gjekk med sistemann og bekkenløysningen var på det verste rammla ho over alt. litt skummelt og rammle med baby i magen.. men di ligger heldivis god beskytta og tåler en del
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2012 Jeg er det jeg har hørt og. At de ligger så trygt der inne. Men jeg vært litt ekstra obs på bevegelser fra babyen etter ett fall. Naturlig nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå