Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Nesten som jeg grugleder meg... Grunnen til så tidlig er fordi jeg ikke husker heeelt når siste mens var, blødde rart ved denne mensen og småblødninger i hytt og pine (annet enn at det var i februar en gang) så de ville vite en midlertidig termindato ved innkalling til ordinær UL Selv tror jeg at jeg er i slutten av uke 10. Så får vi se da. Håper alt er ok! Lurer veldig på om jeg får innvendig eller utvendig. Hva er deres erfaringer??
Nabla Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Spennende da...!! Jeg fikk utvendig ul, og jeg var 12 uker på vei... så lille frøet fint på skjermen, og fikk med bilde! Viste heller ikke sikkert når min siste mens var, men på ul skilte det bare 2 dager fra den datoen som vi ca hadde regnet oss frem til... Lykke til, og er bare å glede seg... Blir med ett mer virkelig at det faktisk er noe inni magen når man ser det på skjermen!!
Lille spire 12 Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Så på nurket i går på jobb. 12+0 i går og fikk utvendig ul. Lille var 67 mm lang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå