Gå til innhold

Hvilken graviditetstest er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man vil teste et par dager før man kan? Ser de reklamerer for tester man kan bruke en uke før osv.. Tenkte jeg skulle høre med noen som nylig hadde testet :) takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har pleid å teste med strimmlene og stavene fra billigtester, og har vært fornøyd med de :) testet positivt 9dpo :) dessuten er de jo også ganske billige i pris, og er man testoman, er det altid et pluss :P

Endret av mamman_til_oliver
Skrevet

Jeg kjøpte dobbelpakke med a1 tester,men har skjønt at det er en del her inne som ikke liker de.Den første jeg tok var veeeeldig svak positiv og tok nummer 2 tre dager senere og da var den positiv...

Så trur de er greit følsomme,men jo svakere strek jo større tvil blir det jo hos deg så mulig disse strimmlene er bedre ja...

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med både gravitester og EL-tester fra billigtester:-)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Signerer de over her, strimlene fra billige-tester er best. Har slått ut veldig tidlig hver gang jeg har vært gravid og aldri vist falskt positive. Stavene derfra, derimot, har jeg hatt noen falskt positive med - mistenker det skjer noe med fukten pga plastdekselet. Clearblue med kryss er også beryktet for falskt positive. CB Digital er jo regnet som "beviset" på at du er gravid, men den er mye mindre sensitiv enn de andre, og veldig dyr ;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...