Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk klokka 22:00, mens jeg og sambo lå og så på film. Hadde ikke venta meg den allerede og heller ikke på den måten... Man blir fort overrasket på at ting ikke går som planlagt :P

Har vært inne på sjekk og sendt hjem for å sove. Etter 1 times søvn begynner riene, og er så vonde at jeg ikke klarer å sove....

Kjedelig å sitte her, tiiidlig på morgenkvisten og telle sammentrekninger.

Snuppa hikker, så vet hun har det bra :)

Gleder meg til å få hilse på frøkna nå :)

Ha en fortsatt fin helg folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er! Når er termin? Masse lykke til!:-)

Skrevet

Ditto:-) Vannet mitt gikk kl 2.15. Fikk beskjed fra føden om å hvile hjemme til riene ble regelmessige og nære..... Hva legger du i det? Lykke til!!

Skrevet

Heldige dere er =). Lykke til! Selv er jeg fjerde dagen på overtid og klar til å møte min lille prins..men her virker det ikke som det skjer noenting!

Skrevet

Oi så spennende tråd :) To som snart skal føde :) Hvordan går det med dere? Hvor er dere i forhold til termin?

Masse lykke til!!!!! Tenk at dere snart får møte gullene deres :)

Skrevet

Jeg er 38+0 i dag, termin 16 mai, så er jo rimelig klar. Men hadde nok trodd hun ville vente hvertfall en uke til. Riene ga seg etter en time, så gikk og la meg litt igjen. Nå er gutten vår på 3 plassert hos besteforeldrene, så rier : Sett igang! Hehehe...

Har time i kveld på sykehuset om ingenting er skjedd til da :P

KonTiki: Riene skal komme regelmessig, eller ofte hvertfall, ca hvert 5 min. Har egentlig lest at hos flergangs trenger dem ikke å være regelmessige. Men si 2 rier på 10 minutter :) Lykke til da! :D

Skrevet

Så spennende :D Masse lykke til! Gleder meg veeldig til å komme til uke 38 selv. Spennende tid hvor det kan skje når som helst.

Skrevet

Jeg har født!! Fikk en velskapt sønn på 54 cm og 4170 gram kl 2153 igåt

Skrevet

Gratulerer med helt fersk miniprins! :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ Gratulerer sÅ mye :)

Skrevet

Grarulerer kontiki, kos deg i barseltiden :-D

Lykke til moggi, han kommer sikkert snart hehe

Skrevet

Heia! Jeg fødte også en velskapt gutt, 52cm og 3710g.

Litt morsomt da vi hadde fått beskjed at vi ventet jente, hehe. Kjempedeilig tid nå å bli kjent med småen:)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutten :)

Skrevet

Å gratulerer:) da ble dere vel veldig overrasket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...