Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Lyst til å rangere hvilke navn du liker fra best til minst? Skriv gjerne hvorfor du rangerer som du gjør/hva du synes om navnet. Anton Theo Ludvig Fabian Oliver Samuel Emrik
Wilhemina Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Lyst til å rangere hvilke navn du liker fra best til minst? Skriv gjerne hvorfor du rangerer som du gjør/hva du synes om navnet. Anton Theo Ludvig Fabian Oliver Samuel Emrik Anton Emrik Samuel Fabian Theo Oliver
Gullunger Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Samuel (kjempefint!!!) Ludvig Oliver Anton Fabian Theo (synes det blir et kallenavn, ville heller gått for Theodor) Emrik (liker ikke)
bambins Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 1.Theo - veldig fint! LIker enkle navn. 2.Oliver - fint, men litt "poppis" 3.Emrik - fint, men allikevel under Oliver på listen. 4,Fabian - fint, men forbinder det litt med en "tøffing/ramp" 5,Samuel -fint, men litt for "bibelsk" 6,Anton - enkelt og solid, men assosierer med litt "gammeldags" 7.Ludvig - ok navn, men får ass.til Flåklypa (Solan og Ludvig)
lallala Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Anton Emrik Ludvig er fine synes jeg de andre liker jeg rett og slett ikke
Giss Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Lyst til å rangere hvilke navn du liker fra best til minst? Skriv gjerne hvorfor du rangerer som du gjør/hva du synes om navnet. Anton Theo Ludvig Fabian Oliver Samuel Emrik 1. Theo - et navn jeg selv hadde på listen da vi ventet den første 2. Anton + Ludvig - ikke overbrukt men klassisk 3. Samuel - litt tungt men pent 4. Oliver - overbrukt men pent 5. Fabian + Emrik - ikke navn jeg ville valgt selv men det er ikke noe galt med navnene.
Donna Paulsen Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Theo Oliver Anton Fabian Samuel Emrik Ludvig
sommertiara Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 elsker: Samuel fint: Emrik ok: Ludvig Anton Theo liker ikke: Fabian Oliver
inimini Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Navn jeg liker veldig godt, og har på min liste: Theo Oliver Samuel Ellers syns jeg Fabian er stilig:)
Gjest Antarctica Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Syns dessverre alle navnene var "gamle travere" fra dette forumet, dvs jeg oppfatter dem som poppis, og jeg kjenner småunger født de siste 5 år som heter alle disse. Hvis jeg må rangere, ville jeg stavet Embrik med B, og satt det øverst. Deretter: Anton - koselig navn Ludvig - også koselig, og et "ordentlig" navn Fabian - litt for klissete, men mer originalt enn det neste på lista Oliver - altfor mye brukt de siste år Samuel - bibelbølgen er det verste jeg veit... Theo - i seg sjøl ikke stygt, men halve navn og amputerte forkortelser er ikke "ordentlige" navn, syns jeg. Han kan heller hete Theodor og bruke Theo som kjælenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå