Gå til innhold

Hetetokter i uke 18?

Anbefalte innlegg

Jeg føler nesten jeg er i overgangsalderen, blir plutselig kjempevarm og må kle av meg og sitte i singlet, uansett om jeg er hjemme eller på café. Veldig rart, siden jeg normalt er en frysepinne som går med lag på lag på meg Noen som har det samme? Finner ikke ut om det er vanlig i graviditet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143932113-hetetokter-i-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i dette...Er 34+4 i dag, og har slitt med "hetetokter" store deler av svangerskapet.

Ofte er jeg varmest om kvelden/natta. Har sovet (stor sett) uten klær, med dyna delvis på, og med åpent vindu gjennom hele vinteren og våren. Den stakkars samboeren min har gjemt seg under dyna, med ullundertøy på. Hehe.

Da jeg var i uke 30 var jeg på jobb på kveldstid (lærer i u.skole), der 90 elever hadde med seg foreldrene på en "messe" der de skulle vise frem noe de hadde jobbet med den uka. Vi lærerer skulle "mingle" med foreldrene mens de gikk rundt i lokalet.

Lokalet ble raskt veldig varmt, og på grunn av et hetetokt av dimensjoner klarte jeg ikke dette så veldig lenge. Mesteparten av tiden stod jeg med hodet (og overkroppen) ut gjennom et vindu, fordi det føltest som om jeg skulle ta fyr. Hadde heldigvis noen morsomme samtaler med mødre som kjente seg igjen i situasjonen min. En ville ta bilde av meg der jeg stod og svettet. ;)

Endret av Nordisk

Er 27 uker på vei. De siste ukene har jeg hatt en del hete tokter. Men de varer ikke lenge, noen minutt. Men blir kokevarm og føler jeg blir helt rød i ansikte. Jobber på kontor og får det både når jeg er alene og når jeg sitter i møtet/lunch. Flau da...:-/ vet ikke hvorfor jeg får det, ikke hatt det med de andre 3 svangerskapene..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...