Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lilletupp er snart 1 år nå og folk rundt oss har begynt å spørre om hva de skal kjøpe. Hva ønsker man til en 1åring?

Føler jo klær er litt tamt da dette ikke er så gøy for ongen, pluss at det hun trenger har hun jo..

Noen tips va som er gøy for 1 åringen? Eller noe som kan være gøy å ha fremover? :-)

Er jo greit å ha noe man ønsker seg også, ellers har jeg en erfaring av at det blir mye rart og mye bytting!! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta min ble 1 år tidligere i uka. Hun fikk bla dukkevogn i tre, liten Baby Born dukke, Leketelefon, en del klær, barneservise.

Hun har en del leker etter storebroren, så det ønsket jeg ikke så mye av til henne. Når storebroren var 1 år(3 år nå) fikk han bl a.: Gåbil og gåvogn, Duplo, puslespill, gyngehest, putteboks m.m. Alt dette er mye brukt, og er så smått i bruk igjen av lillesøsteren nå. Duplo leker han mye med selv enda, så det er en varig leke.

Gåbilen er han ikke så villig til å dele med søsteren enda(inne i en "alt er mitt" periode), så spørs om vi ikke må kjøpe en i rosa til henne :P

Ellers har jeg lurt på å kjøpe henne en gyngestol i tre fra meg og pappaen, De har en fin en på Skeidar som jeg går og har litt lyst på :)

Skrevet

vi har sagt at snuppa ønsker seg sekk til barnehagestart, matboks og drikkeflaske, sykkelsete og hjelm, rett og slett praktiske ting. hun har arvet mye fra broren og kusina og føler klær er bortkastet.

Skrevet

Jenta mi ble 1 år i går, men vi skal feire i mårra så hun har ikke fått så mye enda. Men, vi kjøpte en sånn Brio gåvogn som hun fikk i går, og den var virkelig populær. Ellers er bøker veldig populært her da.

Skrevet

her fikk 1 åringen keyboard, badebasseng med lokk, oppblåsbar hund, leketelt, duplo, byggeklosser, noe klær, trillebår med bøtte spade og annet til å ha i sandkassen, og fantorangbamse. :D

Skrevet

Her feiret vi ettårsdag for en uke siden, og fikk blant annet SingSang-kort, sittesekk, puslespill (sånn i tre som man setter biter inn i et brett), dyrefigurer (gårdsdyr), bøtte og spade og pekebok. Lillemor var godt fornøyd :-)

Så fikk hun sko fra oss siden hun nettopp har begynt å gå.

Skrevet

Guttungen fikk gyngemotorsykkel og elektrisk bil til sin ettårsdag. Han hadde ikke så mye glede av det da, men nå som han er 19 mnd så er de i bruk hver dag :)

Skrevet

Her fikk han trehjulssykkel med stang, bøker, badekarleker, store biler og et puslespill. Han likte alt, men elsker å sitte på sykkelen ute!

Skrevet

signerer trehjussykkel med stang! frk vår har en prinsessebil med stang fra BR leker, og hun elsker å bli trillet ute.. men hadde vært bedre med en sykkel ute tror jeg..

Skrevet

Feiret småen for to uker siden, og hun fikk: sakkosekk, gåbil, rakettputtekasse, telefon med masse musikk, små biler, bøker, timmybamse og maaaasse klær.

Rakettputtekassen og telefonen kjøpte jeg på toys r us, de er skikkelig hit her i huset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...