Gå til innhold

fortvilelsen ta overhånd :( hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

pp vår har snart vært i 2 og ett halvt år tilsammen begge er friske og ingenting galt med oss i følge leger.

vi skulle fortsette og prøve uten noen spess. medikamenter men kjenner at presset tar overhånd og fortvilelsen...

noen som har noen råd? skal ha tante rød på mandag så jeg håper den ikke kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen gode råd (dette med "ikke tenke på det" har du sikkert hørt tusen ganger, men blir ikke noe enklere av den grunn...), men tenkte bare å fortelle at for oss så satt plutselig spiren etter 5 år med prøving, helt uten hjelp. Så løpet er ikke kjørt selv om dere har prøvd lenge :) Lykke til, unner dere virkelig 2 streker på mandag ;)

Skrevet

tusen hjertlig for hyggelig tilbake melding :) vi prøver og prøver men merker at d tar p energien til begge :/ men d går seg til d ;) takk igjen.

Skrevet

Hei BAE_88 :-)

Har du prøvd clearblue fertilitetsmonitor? Kan være du har eggløsning på et annet tidspunkt enn du tror? denne monitoren er bare helt fantastisk :-)

Skrevet

hei hei, nei den har jeg ikke prøvd. Økonomien har vert akkurat til og leve av til nå men dn er p ønskelista mi hehe ;)

Skrevet

Ja de koste en del ja :-\ men har hørt her inne at flere kjøper brukte inne på finn.no? Der er de kanskje en del billigere ;-)

Skrevet

Kan kanskje hjelpe med noko helsekost? noko for å stabilisere syklus, eller fremme eggløsning og feste av egg? :)

Skrevet

For vår del angrer jeg på at jeg hørte på alle rådene jeg fikk om å slappe av og bare prøve videre. Vi ventet i 2,5 år pp før jeg oppsøkte fertilitetsklinikk. Fikk der først prøve pergotime tre ganger uten å lykkes, deretter ett IVF forsøk. Det viste seg med dette at eggreserven min ikke var så god, og at årsaken kanskje lå i kvaliteten på de eggene som var igjen. Det skulle ytterligere 3 IVF forsøk til før spiren satt og det har til sammen gått 4 år pp. Nå ønsker jeg at jeg lyttet til magefølelsen tidligere og fikk prof.hjelp, slik at vi kanskje nå kunne vært i gang med å prøve på nr 3.

Skrevet

Tester du etter EL? Eller vet nøyaktig når EL kommer, med feks stikninger og EL slim? har du sjekket hormonene dine ved hjelp av blodprøver?

Skrevet

D vitamin har jeg hørt er viktig, har du nok av det? :) Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...