mamma til s@lma Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hei ! Er nå i uke 34 og begynte plutselig i dag å kjenne sterke mensmurringer :-( har ikke hatt det på mange, mange uker . Er ganske om og " mørebanka" i underlivet til vanlig , men ikke noe annet . Burde jeg være bekymret ? Mener at jeg husker at liknende smerter hadde jeg før riene kom i gang ved første fødsel , men det er jo for tidlig nå :-( Noen flere som merker noe liknende ?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Aner ikke. Lurer egentlig på det samme selv. Jeg er 36 uker og sover sinnsykt dårlig pga disse smertene. De er der konstant. Noen kommer også i tak. Jordmor sier at aaaaaalt er normaaaaaaaalt.. haha .. så lei av at alt av vondt skal være normalt.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 hei hadde også sterke mensmurringer i uke 34. startet som murringer og gikk over til premature rier ca hvert 10 min. måtte puste meg igjennom de, men utviklet seg ikkke til noe mer.( ble lagt inn til observasjon 1 natt ) Men det er helt normalt og det er modning som er på gang. De stopper heller evt ikke noe fødsel om den starter hvis du er i uke 34. men om det blir veldig vondt, blødninger eller vannet går må du kontakte føden.. jeg er nå snart i uke 36 og vonde mens og strekk smerter hver dag.. plagsomt, men det må til...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Jeg har også menssmerter og murringer og har hatt det siden uke 33. Er i dag 34+6. Har det ikke hver dag, men de dagene det kommer, følger det ofte også med noen smårier. På onsdag hadde jeg rier som varte i ca 1 min og kom med 5 min mellomrom, i ca 3-4 timer... Riene var litt vonde, og jeg kjente de bygget seg opp og dabbet av. våknet og av noen rier den natten, men etter dette har det ikke blitt så ille igjen. Håper det fører med seg modning, men ikke fødsel helt enda
mamma til s@lma Skrevet 28. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2012 Det har gitt seg nå , men jeg trengte å sove litt da jeg kom fra jobb . Ingen antydning til rier, så satser på at fødsel ikke starter ennå, babyen er jo ikke klar før om noen uker . Og ikke jeg heller ;-)
Leirha Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg har også hatt slike sterke mensmurringer som du beskriver, de siste dagene, eller siste uken egentlig. Idag har det vært ganske vondt til tider. Er 34+0 i dag. For det meste er det vondt nederst i magen, det er der det murringer og gjlør vondt, og det kan minne om maserier, sli jeg husjer dem, bare de er mindre påfallende og intense enn maseriene jeg hadde. Har også tatt seg kraftig opp meg kynnerer. Men jeg er ikke redd for at fødselen plutselig skal starte nå, overhode ikke faktisk. Jeg har egentlig tenkt litt på det og kommet fram til at det muligens er hodet som holder på å feste seg eller at babyen ihvertfall har glidd lenger ned, og at dette påvirker både kynneraktiviteten i livmoren og smerteopplevelsen. Neo mer legger jeg ikke i det. Jeg tror jeg er så overbevist at han kommer over termin at det ikke kan være noe annet Godt mulig jeg hadde det lignende sist, men det husker jeg ikke. Men det jeg husker, er at det ble vondere der nederst i magen de siste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå