Marit 27 Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Føler fingrene mine og tærne er helt sprengt... Noen som har noen tips?
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Drikk masse vann, og hev føttene så ofte du klarer
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Jeg har dette også, og prøver ALT av kjerringråd: kaffe, agurk, støttestrømper, lite salt, mye veske, og så har jeg selv funnet ut at det ser ut til å hjelpe at jeg spiser ca 1/2 vannmelon HVER dag
cici83 Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 jeg strever også klarer ikke bøye eller bevege på fingre når jeg våkner om morgenen...alt blir hovet og ubehagelig i løpet av dagen.. æsj..uke 34
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Bruker støttestrømer og det hjelper. Viktig å ta de på med en gang en står opp. Skal egentlig ta de på før en går ut av senga, men det er umulig i mitt tilfelle
Marit 27 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg har dette også, og prøver ALT av kjerringråd: kaffe, agurk, støttestrømper, lite salt, mye veske, og så har jeg selv funnet ut at det ser ut til å hjelpe at jeg spiser ca 1/2 vannmelon HVER dag Hehe, en halv vannmelon kan vel sette fart på andre ting også det:) hihi Takk for gode tips! Og good lørdagskveld:D
Venter på lilletulla Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Kjært kjærringråd som også holder blodtrykk stabilt er: kok en liter vann med 30gram byggryn og reduser til halv liter. Sil grynene av, kjøl ned byggvannet- gjerne tilsett saften v en halv sitron( om du ikke plages av halsbrann). Drikk dette romtempetert- Max en halv liter pr dag. Smaker ikke diggest- men funker! Har brukt det i begge svangerskap for ødemer og høyt blodtrykk. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå