Gå til innhold

Hevelse/vann i hender og føtter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler fingrene mine og tærne er helt sprengt... Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk masse vann, og hev føttene så ofte du klarer :)

Skrevet

Jeg har dette også, og prøver ALT av kjerringråd: kaffe, agurk, støttestrømper, lite salt, mye veske, og så har jeg selv funnet ut at det ser ut til å hjelpe at jeg spiser ca 1/2 vannmelon HVER dag :)

Skrevet

jeg strever også klarer ikke bøye eller bevege på fingre når jeg våkner om morgenen...alt blir hovet og ubehagelig i løpet av dagen.. æsj..uke 34

Skrevet

Bruker støttestrømer og det hjelper. Viktig å ta de på med en gang en står opp. Skal egentlig ta de på før en går ut av senga, men det er umulig i mitt tilfelle ;)

Skrevet

Jeg har dette også, og prøver ALT av kjerringråd: kaffe, agurk, støttestrømper, lite salt, mye veske, og så har jeg selv funnet ut at det ser ut til å hjelpe at jeg spiser ca 1/2 vannmelon HVER dag :)

Hehe, en halv vannmelon kan vel sette fart på andre ting også det:) hihi

Takk for gode tips! Og good lørdagskveld:D

Skrevet

Kjært kjærringråd som også holder blodtrykk stabilt er: kok en liter vann med 30gram byggryn og reduser til halv liter. Sil grynene av, kjøl ned byggvannet- gjerne tilsett saften v en halv sitron( om du ikke plages av halsbrann). Drikk dette romtempetert- Max en halv liter pr dag.

Smaker ikke diggest- men funker! Har brukt det i begge svangerskap for ødemer og høyt blodtrykk.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...