Gå til innhold

Hvodan ser det ut i ditt klesskap??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere mye / lite klær?

Har dere mye forskjellig og problemer med å finne klær som matcher når dere skal kle dere eller matcher de fleste underdeler med de fleste topper?

Bruker dere mye farger eller er det en farge som stadig går igjen?

Er det helst bukser / skjørt eller kjoler eller har dere en variert garderobe?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Her ser det forferderlig ut, rett og slett, alle klærne er mørke i fargene, de er slitt og alt for store starter å bli, men nekter å kjøpe nytt før jeg har gått ned såpass at jeg er fornøyd med størelsen min, gidder ikke kjøpe ny garderobe 2-3 ganger mens jeg går ned i vekt ;)

Skrevet

Er ganske fornøyd, har basisfargene sort, brunt, beige og blå/jeans i bukser som jeg kan matche med både fargede og ensfargede topper, bruker ofte skjerf med flere farger for å samkjøre antrekket.

Jeg kjøper ikke dyre klær, men er bevisst om ting passer inn i garderoben når jeg kjøper, får ofte komplimenter for klærne mine, men ofte koster ikke antrekket mer enn 300-500 kr

Skrevet

Er ganske fornøyd, har basisfargene sort, brunt, beige og blå/jeans i bukser som jeg kan matche med både fargede og ensfargede topper, bruker ofte skjerf med flere farger for å samkjøre antrekket.

Jeg kjøper ikke dyre klær, men er bevisst om ting passer inn i garderoben når jeg kjøper, får ofte komplimenter for klærne mine, men ofte koster ikke antrekket mer enn 300-500 kr

å, det er akkurat sånn jeg også ønsker meg å ha det i mitt klesskap. Da trenger en ikke mer enn en ny topp eller sjerf en gang i blant så har en flere nye antrekk med kun ett nytt plagg:-)

HI

Skrevet

For øyeblikket ser ikke klesskapet mitt ut, aner nesten ikke hva som er der men det er mye vet jeg. Har skullet rydde i det lenge, men det tar tid så jeg bare stapper det inn.

Jeg svinger litt i vekt så skifter ut det som ikke passer innemellom og legger på øverste hylle. Og bytter på. De fleste toppene passer alltid, men buksene er det værre med. Det er ikke så mange kilo jeg pleier å svinge mellom, men det skal så lite til før jeg merker det på buksene. Jeg har heller ingen planer på å endre at vekten svinger litt, for når jeg var yngre var jeg ganske så kraftig og etter jeg fødte to barn så raste jeg så mye med i vekt at jeg var veldig undervektig. Så jeg trives her jeg er nå, selv om den svinger litt.

Det er mye sort i mitt klesskap, men har fått inn litt farge selv om det meste er i mørke toner. Prøvde meg å lyse farger en stund, men det var bare ikke meg. Min mann og venner sier jeg kler best mørke farger også. Men har mye fargesprakende pynt og stæsj, så jeg er ikke bare en grå mus.

Kjoler har jeg ikke så veldig mye av, men har endel skjørt. Jeg trives ikke i kjoler så da kjøper jeg det heller ikke. Men trives veldig godt i skjørt.

Skrevet

I mitt hus er alt på stell, MEN ikke i klesskapet mitt nå! Ser bomba ut...finner ingenting, og har null oversikt! I barnas klessskap derimot er alt med brettekant,sortert og ligger flott i skapet...hm...orker ikke..men burde sortere...............

Skrevet

Klesskapet mitt er deprimerendes. La vekk alt jeg ikke kunne bruke da jeg gikk gravid. Så ryddet jeg igjen da jeg hadde født. Tok ikke fram det gamle. Så nå er det bare store, komfortable klær igjen, uten noe som helst stil eller mote. Jeg har 3 kg igjen til det jeg veide før fødsel. Skal jobbe knallhardt fram til skattepengene kommer, og så skal jeg bruke minst 5000 på ny garderobe.

Skrevet

Jeg har et overfylt klesskap, og har ikke plass til en eneste genser til. Men det er tellekanter og har sånn ca oversikt, bare ikke over klærne på 2.rad :(

Skrevet

Som garderoben til et middels stort sigøynerfølge. Fullstendig kaos i alle mulige farger og dill og dall. Kunne brukt det jeg har resten av livet mitt tror jeg;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Klesskapet mitt er superryddig! Men det er nok fordi jeg er nyinnflyttet og det e r gedigent og det forrige var micro!

Jeg har veldig mange ulikestilarter jeg da, men jeg farge sorter slik at om jeg plutselig tenker "å skulle gjerne hatt den gule toppen nå" så slipper ejg å lete ut alt.

I hengeskapet henger det etter anledning og farge, dressjakker og blazere, så lange kjoler så partykjoler, så sommersøte kjoler, så hverdangskjoler, skjørt, drakter..

Har også sånn egen skohylle som er 1 meter bred og 2 meter gøy så der har nesten alle skoene mine plass ;)

Så når det kommer til klærne mine, skoene mine, beltene mine og veskene min har jeg stålkontroll, gid livet generelt var som klesskapet mitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...