Gå til innhold

Hvordan er formen deres i uke 28-30?`:)

venter på den lille :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det bare meg som er slitem, tungpustet (!!), trett og uopplagt?? ;)) ;))

var i SUPERform frem til i uke 23. SÅ plutselig ble alt sÅ tungt!! Føler meg skikkelig høygravid!

Og det er jo lenge igjen, kan ikke teeenke meg hvordan det er Å være tvilling gravid i uke 35 ;D

Har dere gode mensmurringer som kommer og gÅr?

Fortsetter under...

Eg er i uke 26 å føler også at eg puster som eg kval. Det har blitt skikkelig ille den siste uka, formen er liksom grei bare alt er tungt å bare gå litt over gulvet så høres det ut på pusten at man har løpt maraton

Vet ikke om eg tørr å si det høyt men bekkenløsninga som eg har vært plaga me siden uke 15 er så å si borte :D

tusen takk for svar, dere!! :D Ja, min form varierer egentlig også ganske mye, og om kveldene er bekkenet helt knusst, dersom man har gått mye på dagen. I forrige uke var jeg kjempesliten.. Jeg var i superform tre dager denne uka, deretter helt på felgen igjen :) Opp..og ned ;) ;) Det var altså ikke slik, da jeg var gravid med førstemann ;) Men nå er man jo mamma i tillegg da ;)

Vet dere hva jeg synes er ekstremt provoserende?? Folk som er like langt på vei som meg med 1 baby, som er vell vitende om at jeg er gravid med tvillinger, og dog dette sier, " herreguuuud så stoooor mage du har.... min er jo såååååå liten... sånn mage hadde jeg i uke 37" ...

Hahaha... flere som kjenner seg igjen? :) Prøver jo fint å forklare at jeg som sagt har to babyer i magen, og det sikkert har "litt" å si... :) Virker ikke som folk skjønner dette altså.. forstår ikke enkel mattematikk! ;D Dobbelt opp!!

Tror dere at dere får før termin? (magefølelse) ;)

Annonse

Her er det også opp og ned, noen ganger føler jeg meg fin form og mye energi (slik som idag, akkurat kommet hjem fra en grei sykkeltur), andre dager tilbringes på sofaen. Sliter en del med bekken og rygg, så de dagene jeg kjenner at jeg bør holde meg i ro så gjør jeg det. Føler meg også stor og tungpustet nå, men verre skal det vel bli :P har og fått en del kynnere i det siste, som regel på kvelden. Noen som vet om det betyr at man bør slappe enda mer av enn før, eller har det ikke noe å si?

Jeg spurte om dette på sykehuset da jeg også plagdes en del med kynnere. Fikk beskjed om at dette er normalt og at det som oftest er mer plagsomt når man går med tvillinger.

Om jeg fikk mye kynnere en dag, betydde ikke det at jeg måtte ta det ENDA mer med ro, men hvis de ikke ville gå over, altså at de kom hyppig tilbake, så måtte jeg ringe sykehuset.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...