Gå til innhold

kjøpte første nattdrakta til lille spiren i dag :)

Anbefalte innlegg

måtte bare. veit det er tidlig men la gå :) er jo bare 13+5. kjenner faktisk bevegelser og var sist å hørte hjertelyden i går :) åsså var det tilbud, så koffor ikke. den er hvit med bamser på. så går til begge kjønn :)

Fortsetter under...

åååååå neimen sååååå søt... jeg har også sirklet rundt diverse babyklær butikker (men på nett) og laget lister her og der. de har såååå søte klær for babyer... og jeg er bare 7+6 hahahaha.... men har klart å ikke kjøpe. tenker at sorgen blir for stor om det skulle skje noe. Men du er jo 13 uker på vei.... jeg tenkte å tillate meg selv å kjøpe en liten body til min lille nøtt i uke 12. :) :) <3 <3 <3

Jeg å har så lyst å kjøpe, er i uke 16 men har dessverre ikke penger akkurat nå :(

All penger gå til bryllup akkurat nå.

Ja det går mye penger til bryllup. vi giftet oss i høst og hadde heldigvis god hjelp av foreldra våres:) blir vel ikke kjøpt noe med før vi vet kjønnet i juni. men bare måtte og det var salg :)

Gleder meg til 3D ul om 2 uker, da skal jeg også kjøpe noe til lillebabyen. Klær, kjenner at nå gleder jeg meg veldig. Er 27 uker nå :-) så får jeg begynne å sette meg inn i vogner osv. Kos å ha det første plagget klart. Har spart det til alle min 3 barn. Ligger i eska sammen med første tegninger osv...:-))

Gleder meg til 3D ul om 2 uker, da skal jeg også kjøpe noe til lillebabyen. Klær, kjenner at nå gleder jeg meg veldig. Er 27 uker nå :-) så får jeg begynne å sette meg inn i vogner osv. Kos å ha det første plagget klart. Har spart det til alle min 3 barn. Ligger i eska sammen med første tegninger osv...:-))

har spart fra førstemann her også :) egen perm for tegninger og slik. og alt blir tatt vare på. er jo så stolt av det lillemann klarer :)

Annonse

Jeg å har så lyst å kjøpe, er i uke 16 men har dessverre ikke penger akkurat nå :(

All penger gå til bryllup akkurat nå.

Ja det går mye penger til bryllup. vi giftet oss i høst og hadde heldigvis god hjelp av foreldra våres:) blir vel ikke kjøpt noe med før vi vet kjønnet i juni. men bare måtte og det var salg :)

ja, fått mye hjelp av foreldra våre vi å, men siden jeg går skole og tjener bare 3000kr fra jobben i måneden og han er bare vikar som også er avhengig av vakter så blir det ikke så mye penger til overs. Derfor skal vi vente med å handle inn før bryllupet er ferdig og se hvor mye vi står igjen med :P Så får vi se om det blir noe av bryllupsreisen :)

Vi skal ikke vite kjønnet så kan ikke kjøpe inn så veldig mye av klær heller. Men skal bli kjøpt inn et sett i rose og blått, som vi har med oss på sykehuset slik at ungen har noe å ha på seg når vi skal hjem :) Vil ikke at ungen skal hjem i hvit og alle må spør hvilket kjønn det er :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...