Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei damer!

Jeg er førstegangsgravid og tenker veldig mye på om det er liv inni meg eller ikke... Må man ha en spesiell grunn til å dra på tidlig ultralyd, eller kan jeg bestille meg time privat "bare" fordi jeg vil ha bekreftet at det er noe inni magen min?

Er 5 uker på vei, så det er uansett ikke aktulet før om noen uker enda.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143931954-tidlig-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du skal bestille hos privat trenger du forsåvidt ingen grunn. de kan se hjerte tidligst i 6 uke. jeg har d på samme måte som deg, lurer veldig på åssen det går med min peanøtt så jeg bestilte en time hos privat og da var jeg 6+4 og fikk se en liten nøtt med et hjerte som banken som bare det. og lille nøtt var da 4mm. fikk bilde til og med :) men både hos privat og fastlegen min har de sagt at det i seg selv ikke er en garanti for at det går bra. Nå er jeg 7+6 og er like bekymret som for 2 uker siden. jeg har da også hatt 2 ma tidligere men det var lenge siden. så det eneste vi kan gjøre er å tenke positivt. men hvis du har ca 800 til 1100 kr til overs hver uke så kan jo du få ul hver uke hvis du vil :) krysser fingere for deg (og meg) :) <3 <3

Godt å høre at det er flere i samme båt, peanutts82! Jeg tror sannelig jeg må bestille meg en privat time jeg og. Hadde vært greit å få bekrefta at det er noe inni der med egne øyne ;) Skal ringe å høre på mandag når de har tid til å ta i mot meg.

Annonse

mei87: Jeg har hatt murringer de siste 2-3 ukene jeg da, men føler meg ikke gravid forde. Jeg håper virkelig jeg slipper unna humørsvingniger, men vil heller ha det enn kvalme. Har desverre begynt å kjenne på kvalmen i dag, men jeg er veldig allergisk mot pollen og allergien har virkelig tatt knekken på meg i dag så jeg tror kanskje jeg er litt kvlam grunnet allerigen. *håper*

Jeg skal i brullyp på lørdag og på jentetur med 2 konserter neste helg så vil virkelig ikke bli kvalm.

Hadde vært gøy å fått bilde så tidlig, vi håper det for vi vil si det til foreldrene med å gi bilde:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...