Schrødingerkatta Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hei, Hvor mye sover deres 7 mnd babyer på dagtid? Min sover ca 3,5 timer tilsammen på dagen og 11,5 sammenhengende om natta. Høres dagsovinga mye/lite ut? Har nå kuttet ut siste lille luren i halv fem tida pga den ble vanskelig å få til og er da våken fra ca 1430 til 1845. Så hvor mye sover deres på dagen?
miepia30 Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Varierer litt men enten ca 2+2 eller 1+2+0.5. Natta 11 timer og absolutt ikke sammenhengende, pupp 2-3 ganger og smokk et par ganger. Blææææh. Veldig klar for å slutte med den nattpuppen men må få inn litt mer fast føde først.
Mamma i lykkerus Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Her sover han 1,5-2 t formiddag og 2-2,5 t ettermiddag. Siste hvil avsluttes som regel ca 16.00/16.30 og han legger seg mellom 19.15 og 19.45. Sover da til 07.00, ammer 2 ganger om natten ellers roer han seg med smokk.
Schrødingerkatta Skrevet 28. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2012 Takk for svar Greit å se hvor mye andres babyer sover. Da var ikke antall timer så hakkande gale
Bondejenta Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Kjekt å lese! Mi trulte er ei real rampejente ser eg. Ho legg seg omtrent kl seks..då er ho klar for natt. Då vaknar ho MINST kvar time HEILE natta og skal ha pupp. VI står opp i fem-tida om morgonen... SNåRK! Søv ca to gonger for dagen. 2+1. ca... Kan slenge med at ho "et" KUN pupp. Ikkje snakk om ho vil ha NOKO anna. Ho er rett og slett ikkje interessert. Ho er nok litt "vrangsnudd", men ikkje KUL om eg får snudd ho..
Miamamma81 Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Bondejento: Sånn er min jente og! Mens andre på samme alder er oppe i tre måltider for dagen , er vi heldig hvis vi får i henne en skje! Hun holder det også gående hele natten.....og har tidlige morgener. Daglurene er noen ganger på 20 min, men som oftest på 40, så blir ikke så mye hvile der heller. Har to eller tre lurer for dagen. Jeg holder på å bli gal av søvnmangel og er jo ikke så lett Å få avlastning når det er kunn pupp som gjelder, tar hverken flaske eller smokk. Noen som har noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå