Gå til innhold

Ser dere en strek også???! (g-test)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser den, men tör ikke tro det jeg ser!! Har ventet på en strek i evigheter og så står jeg her med en test som jeg skimter en strek på!!! Riktignok kom den ti minutter etter max tiden (leses av etter max 5 minutter stod det), men det må bety noe eller?? Skal såklart ta ny test på IKM, som er 1 mai, i dag er er jeg på 11 dpo. Men det er vel sånn at det må väre litt hcg i urinen for at det skal komme en strek?? Jeg har andre symptomer enn alle andre pms symptomer jeg noen sinne har hatt - har ikke vonde pupper (det bare stikker i dem) som jeg alltid har 1-1,5 uke för ikm og så har jeg mensmurringer noe som jeg aldri har för minuttet jeg begynner å blö.

Tör ikke slippe skrikene (jublene) lös för 1 mai, men er det noen andre som ser streken??post-846347-0-54147900-1335591712_thumb.jpg

post-846347-0-29933300-1335591891_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser de dessverre ikke å min pc. Men det kan like gjerne være bildet eller min skjerm. Men krysser fingra for at de også er der, men MYYYEE sterkere 1.mai :D

Skrevet

Jeg ser den heller ikke desverre. Kan kanskje skimte der den skal komme opp. Vent noen dager og prøv igjen :) krysser fingrene for deg!

Skrevet

Oki, takk :) Mobilkamera er ikke av det beste, så jeg ser at dere ikke ser streken for å si det sånn :P... men jeg ser en strek iallefall, den er like bred som kontrollstreken bare veldig veldig svak. Får vel brenne av den siste g-testen i morgen tidlig evt så lenge tolmodigheten holder :P

Skrevet

Jeg ser streken :-)

Ta en ny i morgen, så skal du se den blir sterkere :-)

Skrevet

Jeg ser streken på begge bildene.

De sier at hcg nivået øker hver 48t, så den er nok sterkere om 2 dager..

Da jeg fikk sånn strek 11dpo forrige mnd var ikke streken sterkere før 5 dager over IKM, det endte dessverre i en Sa da:(

Lykke til :)

Skrevet

Ser den også :) Men så har jeg også master i overtolking av tester ;) Krysser fingrene for at streken blir bare sterkere!

Skrevet

Jeg ser også en svaaak strek :) ! Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Tusen takk dere!! :) Så spennende!! Da tar jeg neste test på mandag, dagen för IKM og satser på at streken er sterkere:) Nå er det bare å pröve å ikke tenke på dette resten av helgen da, ikke så lett men :P Kommer jo til å bli så utrolig lei meg om det ikke klaffer denne måneden, men man får vel skylde seg selv for å teste tidlig isåfall.

Skrevet

Du er nok gravid, jeg ser den ganske tydelig jeg :) :) :) :)

Skrevet

Jøssenavn. Jeg har ikke sjans til å se noen strek på min datamaskin i hvert fall, men her er det folk som har mye mer erfaring enn meg, merker jeg.. Håper neste test blir litt sterkere slik at jeg også kan se streken :P

Likevel. Et forsiktig gratulerer fra meg :-)

Skrevet

Synes kaaaanskje at jeg fikk noe som kan ligne på en strek selv i dag, men klarer ikke å vente lenger enn til i morgen med neste test, hehe. Gleder meg på oppdatering mandag! Lykke til :)

Skrevet

Jeg ser den også med mine gamle øyne ;) Ta en ny test på ikm eller omet par dager. Krysser fingrene for at den blir sterkere da :)

Skrevet

Tusen tusen takk folkens! Dette er spennende, er jo bare 11 dpo i dag:) Fyttikatta som jeg kommer til å grine om tanta kommer, har brukt hele dagen på å google etter svake tester... Håper jeg er gravid, så pröve-galskapen kan gå over også :P åpnet testen, så her er to nye bilder iallefall:) Men mandag skal det helt klart testes ja og skimter jeg en strek så er det rett på apoteket for å kjöpe en digital for den tydingen her er ikke noe göy...post-846347-0-68431000-1335633010_thumb.jpgpost-846347-0-53894100-1335633017_thumb.jpg

Skrevet

Synes kaaaanskje at jeg fikk noe som kan ligne på en strek selv i dag, men klarer ikke å vente lenger enn til i morgen med neste test, hehe. Gleder meg på oppdatering mandag! Lykke til :)

Har du bilde?? Så utrolig spennende da! Ja, brenn av en test om du har liggende, det hadde jeg gjort også om jeg hadde flere på lager:) :) Når har du IKM? Jeg har 1 mai, så det her er jo tidlig for min del.
Skrevet

jeg ser streken :)

Skrevet

Er litt usikker når ikm er, men tror det er mandag eller tirsdag. Streken er så usynlig at jeg ikke vet om jeg ser den selv en gang, vises neppe på bilde... Men kan prøve å sette inn hvis jeg klarer å finne ut av hvordan jeg gjør det, hehe. Bruker mobilen.

Skrevet

Æsj, hvordan gjør jeg det da?

Skrevet

Micke78.

SÅ SINNSYKT GØY!!!!!

Jeg ogsÅ skimter en strek, sÅ jeg krysser fingrene for at vi kan fØlge hverandre pÅ fØrste trinn nÅ :)

Du har nerver av stÅl som klarer Å vente til mandag, jeg krysser fingrene for deg og du mÅ love Å sende inn bilde sÅ fort du har tatt testen mandag morgen.

Lykke lykke lykke til, dette under jeg deg virkelig! :)

Skrevet

Blendahvit i dag :( Buhu :( Så nå har jeg bestemt meg for at jeg aldri skal teste med strimmel mer, skal bare ta digital fra nå av, testtyding er ikke min greie. Går inn i 11 pp da :(

Tigerlise&Anton-pröver igen: Har du testet noe mer? Håper det klffet for deg da:) Jeg tror ikke man kan laste opp bilde fra mobilen, jeg fant ihvertfall ikke ut av det.

önsker nr 2: sender deg en PM senere i dag...

Skrevet

Blendahvitt her å...

Skrevet

Ser forresten samme type strek nå, det kommer vel alltid opp det på denne type tester sikkert, etter tiden har gått ut. Og jeg VET jeg ikke er gravid, man får jo ikke blendahvit test dagen för TR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...