Posi10v Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Foreslår et nytt navn: Bertine. Andre favoritter er Pernille og Mina, evt. Hermine. Hva synes dere er finest?? På forhånd takk for svar!!
Giss Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Av din liste liker jeg Pernille best. Mina på andreplass.
Gullunger Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Jeg liker Mina best, Pernille på andre plass. Er ikke så veldig glad i Hermine. Og Bertine liker jeg ikke i det hele tatt, beklager! Lykke til med navnevalget
herewego Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Blir antakelig en Bertine her Synes navnet er fantastisk! Har også vurdert Hermine, men liker Bertine bedre. Mina liker jeg ikke, synes det blir for kalle-navn aktig, er liksom ikke noe ordentlig navn i mine ører... Pernille er jeg heller ikke så glad i, er noe med "nille" delen som gjør det veldig søtt og litt sånn litenjente-navn... Også minner det meg om Persille Lykke til med valget, er ikke lett
sommertiara Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 1. Hermine 2. Pernille 3. Mina 4. Bertine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå