Gå til innhold

Noen friske damer som opplever varierende sykluslengde (ca 28-31 dager???)?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er snart 28 år, og har aldri hatt helt regelmessige sykluser(og er frisk), men mine ligger vanligvis på noen og tredve dager. Om du har sykluser som varierer fra 28-31 dager tror jeg det er ganske normalt...:)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥

Jeg har et inntrykk av at det er normalt? :-)

Jeg er frisk og normalvektig, men syklusen varierer fra 29 til nesten 50 dager noen ganger. 33dager er normalen. Jeg var hos gyno før jul og ho konkluderte med at det bare er slik jeg er, men stress kan ha noe å si. Likevel tror jeg at El nesten alltid kommer ca 2 uker etter mens, det er tiden etter som varierer.

Ble likevel gravid på første pp med nr 1 og håper jeg har like flaks nå som vi prøver på nr 2.

Annonse

Så flott at så mnage har svart meg, tusen takk alle sammen! :D

Jeg har ikke opplevd det før..men jeg har bare hatt et par--tre sykluser etter jeg mistet i MA.....før det hadde jeg gått 7 år på p-piller, og ble gravid etter 1 mens. Da hadde jeg 28 dager ( dette var i fjor) Nå sist hadde jeg 28, mens nå fikk jeg ikke EL før dag 17(!)- plusser jeg 14 dager på det, så blir det jo hele 31......For det er som regel 14 dager fra EL til mens???

Dere med varierende sykluser, har dere mens ca 14 dager etter EL?

Håper dere har rett i at det er normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...