Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 dere som kjenner livmoren over skambenet...hvordan kjennes den ut?? min kjennes ut som en hard ball....trodde den skulle være mykere..
Netti*** Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Den er hard den første tiden. Først som en tennisball så større og større. Går en del uker før den blir mykere og man kan kjenne rygg, hode og rompe....
Elsa88 Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Den er hard her Liker å kjenne på den om morgenen før jeg går på do. Buler ut som bare det
Apple80 Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Jeg trodde jeg kjente den fordi jeg kjente en hard kant ca 4-5 cm inder navelen,men så fikk jeg høre her inne at det var alt for høyt (jeg er bare 13+2). Men jeg kjente også en hard kul på venstre side lenger ned.føltes ikke større enn en golfball egentlig. Kan DET ha vært livmora??
lilleluli Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Kjennes likkens ut hær .. En dag kjennes den bedre en en annen dag.. Kan det variere så mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå