ellen-propellen Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Var på loppemarked på lørdag og fikk kjøpt meg en slik http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=34567901 for 5 kr. Noen som vet åssen den skal rengjøres? Den er litt eira
Gjest Ziva Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Kobberpuss kanskje, er ikke så godt på pussing. Her i huset er det gubben som tar sølv og våpenpussen. Skulle bare mangle så lenge han får rene boksere.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Den var kjempefin! Håndtakene særlig - heldig du var! Puss driver jeg lite med, men det vel noe som heter kobberpuss, ja. Hvor skal du ha den?
ellen-propellen Skrevet 27. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2012 Jeg likte den kjempegodt:) den står på badet, og brukes nå til oppbevaring av hårpynt. Hørte ett rykte om at de også finnes i store. Leter nå etter det på finn til å ha doruller og bleier i hehe. Alle har jo sinkbøtte nå til dags så jeg vil ha kobber! Kan man ikke pusse kobbermed Heinz ketchup tro? Mener jeg så det på ekstrem rengjøring en gang.
prekæs Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Du kan bruke zalo og edikk. 1 del av hver. Gni med en svamp, klut eller bruk en tannbørste. Selv brukte jeg en grytesvamp da jeg pusset dørhammeren forleden.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Er det ikke kobber som kommer seg veldig i oppvaskmaskin? Men kanskje ikke om den er eiret.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Heinz ketchup gjorde susen her når jeg fikk kobber fra min mor
Gjest amandine Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Å for en heldiggris! Ikke bruk eddik, og ikke sleng den i oppvaskmaskinen. Det første fordi syren i eddiken kan gi varige skjolder, det andre fordi du kan ødelegge porselenshÅndtaket. Om det er veldig irret kan du starte med en omgang Gloria pussepulver, men det kan gi litt riper ved mye bruk, sÅ da kjøper du vanlig kobberpuss. Du rapper en t-skjorte av mannen og gnikker og gnir. SÅ høster du fruktene av arbeidet og nyter. Evt sysselsetter du en unge, betaler en tier og nyter fruktene av ungens arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå