Gå til innhold

Britax baby-safe SHR II?

Anbefalte innlegg

Noen som har Britax (Römer) baby-safe SHR II ? Det har fått best i test ser jeg, og da lurer jeg på om dere er fornøyd med det? Hadde egentlig bestemt meg for maxi cosi cabriofix eller besafe easy go. Mest mot maxi cosi. Tenkte å dra å kjøpe i morgen, men kan være greit å høre hva erfaringene er rundt om, og ikke bare hva betjeningen i butikken sier.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143931771-britax-baby-safe-shr-ii/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville kjøpt britax, skal kjøpe det selv til mini i magen. Det er sikrere, har fem-punktsele (mc har tre-pukt), har klaffer på sidene som fordeler støtet i en sidekollisjon. Det er litt tyngre en mc. har ikke prøvd det med egen baby ennå, men har demonstret de to stolene du nevner hundrevis av ganger.(jobber i utstyrbutikk). Hvorfor ikke kjøpe det sikreste setet???

Vi har kjøpt Britax (Römer) baby-safe SHR II til prinsen vår, og har vært fornøyd til nå(har bare hatt ca 5 korte turer da men..). Han faller fort til ro i sete, og ser ut til å sitte godt. Genialt at man kan justere høyden på ryggen, uten å ta utav pute slik som maxi cosi. Vi har et brukt Maxi cosi sete, men fikk Britax sete i gave, og bruker bare Britax setet. Er litt tyngre, men føler det er mer robust og tåler mer. Fint med innstiling slik at stolen ikke kan vippe, kan brukes som alternativ vippestol..

Vi har adapter ti Emmaljunga vogna og Isofix feste i bilen-geniale løsninger!!

Lykke til!

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...