Gå til innhold

Hjelpes, mannen har vært på baderomsbutikk i i dag og kjøpe dokost til hele

Anbefalte innlegg

799; Synes det var svindyrt og sa at han bare skulle kjøpe en slik, men hadde da ikke behøvd en til nesten 1000 kroner, men han påstod han ikke fant disse på Rema 1000 har de sluttet og selge Jordan toalettbørster??

Vet ikke om jeg får levert den han har kjøpt tilbake og fått pengene igjen, da måtte han vel ha deponert på den eller??

Fortsetter under...

Annonse

Den er i noe eikelignende slag, tror det er ekte tre som selve børsten står i! Hehe mannen sa de hadde mer i samme serie, men at han kom tilbake neste måned når han hadde fått lønn for og kjøpe mer! Vil ikke ha slike svindyre ting på badet mitt:(

HI

Oi.. Her har vi dobørsten fra IKEA til 9 kr, den gjør jammen meg jobben den altså...

Her i huset også, gjør jobben sin med glans.

Også kastes den med jevne mellomrom og erstattes med ny.

DET ville nok ikke føltes like greit med en til 800 kr :wacko:

Meny har hvertfall dobørster til rundt 30kr. De fungerer helt supert de.

Mamma ble lurt til å kjøpe en dyr en for 30år siden. Den var i silikon/plast greier, og den ser like fin ut enda. Den blir ikke stygg og ekkel slik som de vanlige som er i butikkene for tiden. Klorer den hver gang doen blir vasket. Finner jeg en slik kommer jeg til å kjøpe det, selv om den er veldig dyr. For den er faktisk hvert hver en krone.

Hehe.. har en fra Jysk akkurat nå, kostet vel en tier, men var heller ikke verd pengene,,, holder på å gå i oppløsning... herved notert på handlelisten til i morgen...

Men en til flere hundrelapper blir det ikke! Jordan vet godt nok hvordan;) De er vel å finne på de fleste kolonialforettninger? Skulle forøvrig gjerne hatt en som som kunne settes fast oppe på veggen et sted eller noe på en hygienisk måte, har ei snuppe som gjerne vil teste ut alt, deriblandt dokoster : /

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...