Kaktus_86 Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Begynner å se så frem til fødsel, spedbarnstid og sommer nå Gleder meg til vi får ordnet alt ferdig her hjemme. Gleder meg til vi er ferdige med eksamensstresset. Gleder meg til å merke de første tegnene på fødsel, til å oppleve og overleve dette mysteriet kalt fødsel, og gleder meg noe helt vanvittig til å få møte lillegutt for første gang <3. Er også utrolig spent på tiden som følger. Vi blir plutselig tre som skal lære og leve sammen og bli kjent på en helt ny måte. Og så gleder jeg meg på en lang sommer (med masse fint vær!!), uten noe annet enn den lille familien å tenke på Trille turer, møte andre nybakte mødre i parken, på café, besøk osv. (Ja, jeg vet at det nok ikke blir Så idyllisk! Men gleder meg likevel ) Spiste akkurat litt sjokolade = hyper gutt i magen! Hihi. Vi to skal bare kose oss hjemme alene ikveld. Skal være flink og ta fatt på litt pensumlesing så lenge konsentrasjonen rekker. Ha en fin fredagskveld alle sammen!!
Gullunger Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Ja, det er masse å glede seg til!!! Jeg gleder meg til å: - bli firebarnsmamma - bli mamma til en liten jente (har tre gutter fra før) - se de tre nydelige guttene mine møte lillesøster for første gang - bli kjent med babyen, lurer så veldig på hvem hun kommer til å ligne på!! Og selvfølgelig personligheten hennes!! - være hjemme når gutta kommer hjem fra skolen - ta livet med ro i sommer, uten for mange planer - kunne spise ALT jeg har lyst på !! Ha en fin helg jenter!!!
naomi850 Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Ja er så enig med dere...jeg gleder meg til å få tredje jenta i huset...så hvordan de andre reagerer...amme...lukte på et babyhode...drikke hvitvin i solen...blir ferdig med eksamen...trille turer !! fantastisk tid til å få et nytt familiemedlem så koselig! lykke til jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå