Gå til innhold

hvor lenge blør mam etter ma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er individuelt, men sånn ca... Hadde utskrspning i uke 9/10, var en såkalt BO, og det er 14 dager siden nå, og ennå kommer det brunt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blødde i fire dager og hadde brunt i ca en uke til. Har lest en del rundt det og de fleste stopper å blø iløpet av en to-tre ukers tid.

Skrevet

Har aldri blødd skikkelig, hadde utskrapning, så er bare noe brun guffe som kommer....

Gjest Østfold-80
Skrevet

Jeg blødde bare bittelitt i 1uke,så stoppa det.. veldig forskjellig dette trur jeg.

Skrevet

Jeg blødde i 2 mndr, men det var pga noen få mm rester som de ikke "fant". Mellom 1-4 uker er vanlig,tror jeg. Hvis det ikke stopper snart,så ville jeg kontaktet lege, evt bedt om en UL for å med sikkerhet se at absolutt alt er ute. Hos meg mente de det som lå igjen bare var blodrester, var på x antall UL`er før en dyktig gyn så at det var svangerskapsrester. Etter påfølgende utskrapning blødde jeg 1,5 uker ca. (jeg har hatt max uflaks, de sa kun 2% opplevde så mye tull,så alt er nok i orden hos deg :) )

Håper du snart slutter å blø og t du blir raskt gravid igjen, hvis du ønsker det:) Lykke til videre!

Skrevet

Kan ikke kalle det for blod egentlig heller, er bare noe brun guffe. Hormonene er såpass ute av kroppen at test slår ikke ut. Men begynner jo å bli nøden her da....haha.. Håper også å bli fort gravid igjen :) takk for svar :)

Skrevet

hadde tablettkur på onsdag. På lørdag avtok blødningen og gikk over til brunlig utflod. Idag er det nesten ikke det heller :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...