Frenzia Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Sitter på jobb og ble etterhvert alene på kontoret. Jeg kjente at føttene var varme og at de fikk dårligere plass i skoa. Jeg har nå i uke 33 blitt mer og mer varm, sliten og hoven i føttene utover dagen. Så jeg vippet skoa av meg under pulten. Stanken som sto opp like etterpå var til få bakoversveis av. Jeg har aldri hatt forsvettelukt fra føttene før! Og du hellige jul, som jeg er glad for at jeg ventet til jeg ble alene før jeg vippet skoa av meg. Håper ikke vaktmesteren kommer innom og at han har god luktesans. Jeg får nesten ikke puste her, og klarer ikke å konsentrere meg om jobben min...
lille-my-april Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 hehehe... kan ikke gjøre annet enn å le... De selger sånn sprayting på apoteket du gjerne kan bruke og se om det hjelper
Hannepålandet Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Kjøp sånn fotskrape... Bakteriene som lager tåfislukta elsker død hud...
tre håpefulle Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Hahaha, nå lo jeg nesten.. Ser det for meg.. Akkurat som meg som stod alene på vårt lille medisinrom på jobben. Slapp en fis, jeg var jo der alene.. Himmel og hav, det var en odør.. Jeg ba og håpte om at ingen skulle komme innom. Der var ikke vindu en kunne lukke opp en gang.. hehehe.. Jeg kom faktisk over en artikkel i går om alt mulig eplecidereddik kan brukes til.. å jaggu kunne det ikke brukes til fotsvette også.. Tror det var nok med fotbad en gang i uke med denne eddiken.. Og å spraye litt eddik i skoene.. Her er artikkelen, står nedi der et sted. Etter å ha lest dette i går, så skal jeg handle eddikk i allefall.. http://www.eplecidereddik.no/leserinnlegg.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå