Leirha Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Haha, jeg må le litt av dette problemet, men det er et virkelig problem.. Jeg har slitt med ekstrem svangerskapskvalme hele svangerskapet, jeg er nå 33+6, og tar jeg ikke kvalmedempende som legen har foreskrevet om morgenen, så skal jeg love dagen blir ødelagt, og jeg garantert s\kaster opp noen ganger. Så til problemets kjerne her... Jeg så idag at jeg bare har EN tablett igjen! ETTER at jeg hadde tatt morgendosen. Jeg kan tidligst få nye på mandag, for da skal jeg til legen, tidlig heldigvis Men så er det det, skal jeg ta tabletten lørdag eller søndag? EN av dagene blir dårlig uansett, så jeg må velge her. Hadde jeg sett at jeg hadde en igjen FøR jeg tok idag, så hadde jeg (siden jeg har fri) latt være å tatt den, og gått å lagt meg. Men lørdag skal jeg i 80årsdag og søndag skal jeg jobbe, ingen slipper jeg unna. Så jeg må nå velge når jeg *vil" være dårlig.'Syns det er noe spesielt problem jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 tror jeg hadde tatt meg en reisesyketablett den andre dagen jeg....
Leirha Skrevet 27. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2012 Det er ikke reisesyketabletter, men skikkelig tabletter mot kvalme. Postafen har aldri hjulpet meg. De jeg tarnå tar vekk kvlamen såpass at jeg klarer å få inn noe, og at det ikke kommer opp igjen. Men det skal litt til før leger skriver det ut til gravide, selv om det ikke er påvist noen fosterskader. Jeg kan dra til legevakten ja. Men jeg tror jeg drøyer medisinen på lørdag, ser om jeg klarer meg uten, og hvis det ikke går, så får jeg dra til legevakten på søndagen. Men det er så dumt siden jeg skal til legen på mandag. Men hvis det blir så ille som det har vært, ja da er jeg ikke menneske ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå