Gå til innhold

er det bivikrninger ved id chip på katt?Under huden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg id chipet katten min i dag.Og lurer på om jeg angrer .tenk hvis det er noen bivirkninger??Andre her som har id chip på katten sin.Noen komplikasjoner

Skrevet

Det er ingen bivirkninger. Er en steril riskornstor microchip den har fått satt inn. Et godt valg!

Skrevet

Nå har jeg id chipet katten min i dag.Og lurer på om jeg angrer .tenk hvis det er noen bivirkninger??Andre her som har id chip på katten sin.Noen komplikasjoner

Ingen bivirkninger her heller:)

Skrevet

Godt å høre ,men dyr kan ikke prate og fortelle hvordan det kjennes ut eller om de kjenner den i det hele tatt.Angrer litt på at jeg ikke tok øre tatovering i steden:( Ingen som kan vite at pus er chipet heller det syns jo ikke.

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg :) hvis det hadde vært ubehagelig for pus så ville den mest sannsynlig prøvd å klø og slikke seg der. Har chip i nakken på hunden min(han er på samme str med en stor katt ca) og han har ikke vist noen tegn til ubehag. Og hvis noen finner hund eller katt ute så blir de sjekket for chip

:D

Skrevet

Var jo en kar i som hadde operert inn en chip i handa si. Sto om det i adressa: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1598481.ece

Og vi mennesker får jo støtt og stadig operert inn ting og tang i kroppa (eks. p-stav), og vi har jo ikke vondt. Jeg synes det viser at man er en seriøs eier som tar ansvar hvis man chipper dyret sitt. :) øretatoveringen blir visst utydelig etter et par år...

Skrevet

Det er det beste valget du kunne gjort. Det er alt for mange som ikke id merker katten i det hele tatt, og mange katter blir borte og man finner aldri eieren igjen. En chip er ikke værre enn å ta hull i ørene.

Skrevet

Du risikerer at katten starter et politisk parti mot elektronisk overvåking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...