Erinrp Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 SKal bruke dette i vårt neste forsøk som er rett rundt hjørnet + at de anbefaler å sette inn 2 egg...., synest det er litt skummelt å prøve så mye nytt på en gang:S
Tante_Esel Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 men er ikke klexane og albyl-e blodfortynnende begge to? hvorofr skal du ta 2 med blodfortynnende? du må gjøre det du er konfortabel med! men jeg hadde gladelig tatt i mot, er ikke alle steder de er så interressert i å prøve nye ting..
Erinrp Skrevet 27. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2012 Joda begge er blodfortynnende, men de virker på ulike koagulasjonsfaktorer i blodet, skal bruke de for å bedre blodgjennomstrømmingen i livmora:) Lurte derfor på om noen har gode erfaringer med netopp dette? Det som er mest "skummelt" er at nå får jeg medisiner som skal lage optimale forhold og så skal de sette inn 2 egg, men skulle vi være så heldig å ende opp med tvillinger er det ikke meg imot:) Men etter 3 negative forsøk tør jeg ikke å håpe på så mye, blir glad bare jeg får se en positiv test..
RTprøver Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Jeg har erfaring med klexane og albyl-e Fikk dette hos Hausken på første forsøk, pga tykt blod Ble ikke gravid da men, pga andre faktorer Prednisolon har jeg ikke erfaring med, men har tenkt på å snakke med fastlegen min om dette, da jeg har seborèisk eksem og lavt stoffskifte. Begge deler er jo autoimmune sykdommer (som kan gjøre det slik at kroppen "støter bort" egget). Lykke til, og du skal nok se at nå sitter spiren/spirene
sologsommer Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg fikk albyl e og prednisolon på dette forsøket. Blev gravid Tok også aha på eggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå