Gå til innhold

Hva slags neglsaks bruker dere til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn vanlig saks eller neglklipper?

Skrevet

Babyneglesaks, hadde aldri turt å bruke klipper (ser for meg at jeg tar hele fingertuppen...).

Skrevet

Babyneglesaks, hadde aldri turt å bruke klipper (ser for meg at jeg tar hele fingertuppen...).

Jeg bruker også babyneglesaks. Altså en saks uten spisse ender.

Skrevet

Jeg kjøpte en egen neglesaks for babyer. Apoteket hadde en slik.

Skrevet

Neglsaks for babyer (med butte kanter). Neglklipper er klønete og skummelt synes jeg. Har aldri brukt neglklipper på mine egne negler heller, men saks.

Skrevet

Vi biter babynegler, fordi det er anbefalt. :)

Skrevet

haha...anbefalt å bite negler på baby?? Aldri hørt......Huff, synes det hørtes litt brutalt ut og totalt unødvendig ikke minst.

Skrevet

Bruker negleklipper både på baby, barn og oss selv.

Øvelse gjØr mester...jeg mestrer ikke saks, så her er det negleklipper det eneste som duger! Aldri klippet feil!

Skrevet

haha...anbefalt å bite negler på baby?? Aldri hørt......Huff, synes det hørtes litt brutalt ut og totalt unødvendig ikke minst.

Ja det ble vi anbefalt på sykehuset, så da har vi gjort det. Vips så slipper vi å klippe fingertupper og å klippe for langt ned. :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Å bite neglene er det enkleste og mest «skånsomme» faktisk. Når lillemann ble litt større, over seks mnd, brukte jeg babyneglesaks. Men nå som han er 1,5 år, mye sterkere og veldig bestemt, er det enkleste og kjappeste for meg sånn negleklipper vi voksne ofte bruker ;-)

Skrevet

Vi biter babynegler, fordi det er anbefalt. :)

Dette hadde jeg og hørt, og prøvde. Endte med at jeg brakk meg.. Etter det prøvde jeg neglklipper, og klipte han i fingeren.. Så nå er det kun saks.

Skrevet

baby negleklipper fra apoteket, har gjort det siden dag 1 og synes den er enkel og grei å bruke. :)

Skrevet

Sånn liten neglesaks til både liten og stor, har aldri hatt et uhell :)

Skrevet

Har en babyklipper fra Bootsapotek.. fikk i barselgave. :) klippet desverre vesla i fingern 2 ganger første måneden.. men fikk dreisen på det etterhvert.. hu er nå 1 år og vi må klippe 2 ganger i uken.. neglene vokser som bare pokker.. hun har ikke noe imot å få neglene klippet.. sitter faktisk i ro. :)

Skrevet

Jeg rev neglene hennes se første månedene. Høres kanskje fælt ut, men de er så myke i begynnelsen så jeg pirket bare litt på siden og så dro jeg av en tynn stripe. Etterhvert begynte vi med neglesaks for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...