Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en hyggelig sykepleier på Maigaard klinikken i dag. Hun sa blant annet at hvis jeg blir gravid så mister vi de resterende forsøkene( Veldig dumt!!!) Og da kom jeg til å tenke på,.. jeg har jo blitt gravid flere ganger, men jeg mister jo hver eneste gang!! Mister jeg da muligheten til flere forsøk ??? Tenkte vi skulle kjøpe en 3 pack!! Og får vi ikke bruke de eggene vi har på frys engang om vi skulle være så heldige å bli gravid?? For et sjansespill!!!!

Fortsetter under...

Jeg mener at jeg leste om dette her inne en gang, og da var det snakk om at de fleste privatklinikkene (ihvertfall de danske) regner bare forsøket som gjennomført hvis det blir født et barn utav det.

Mister man, blir jo forsøket avbrutt, på en måte.

Vet ikke hvordan det er hos Maigaard :)

Jeg ville tatt en tlf til dem for sikkerhets skyld jeg :)

Lykke til med kommende forsøk!

Hei, jeg har kjøpt 3 pk på Maigaard, det innebærer 3 innsett etter stimulering eller inntil 5 påbegynte forsøk. Får du egg på frys kan du velge om du vil betale det separat (kr 8000 tror jeg) eller om det skal telle som "et halvt" forsøk. Kontrakten anses som avsluttet ved fødsel av et levende barn. Har du overskytende egg på frys etter at du har fått barn, kan du naturligvis bruke de på et ordinært fryseforsøk senere.

Jeg ruger nå på 9. dagen etter første forsøk på Maigaard og er så langt veldig fornøyd med valget av klinikk. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...