Gå til innhold

hvor lenge får man positive tester etter å ha mistet?

Anbefalte innlegg

jeg blir helt tullete av dette,e 6 uker å 2 dager siden jeg mistet. var da 8 uker på vei når d skjedde. får positive tester fortsatt å tok hcg blodprøve på mandag å fikk svar på tirsdag å da var den på 12. tok en cb i går å den ble alikevel positiv? vi vil prøve på ny med en gang å fikk godkjenning på d men,blir jo forvirra av dette her,gikk me spott blødning i 4 dagen i sist uke å har nå ingen blødning men mens smerter som kommer å går. andre som har opplevd dette eller? kan man bli fort gravid igjen eller hva skjer? hehe..sorry maset men,har aldri opplevet dette før.

Fortsetter under...

Jeg har testet 2 dager etter jeg staret å blø og da har den vært negativ...

Men har hørt om noen som har hatt hcg i blodet i 2 uker...

Det kommer nok ann på hvor mye hcg kroppen hadde produsert før du mistet.

Hei du!

Så leit at du mistet :( jeg opplevde å miste i uke 8/9 i fjor...ting tok mildt sagt tid med meg også, så jeg føler med deg i frustrasjonen din :(

Var det MA eller SA? har du vært på innvendig UL og sett at alt er kommet ut??

Man kan ha hcg i kroppen i maaaange uker etter en abort, det kommer helt an på hvor høye verdiene var da man mistet / hvor langt på vei man var, og om alt av rester kommer ut. To dager etter å ha mistet vil de færreste ha neg test.

Man kan ha hcg i kroppen i maaaange uker etter en abort, det kommer helt an på hvor høye verdiene var da man mistet / hvor langt på vei man var, og om alt av rester kommer ut. To dager etter å ha mistet vil de færreste ha neg test.

jeg var inne på en tidlig ul pågrunn av sa sist å når jeg kom inn så var d dødt i uke 8 å da fikk jeg tab så skulle støte dette ut å var inne 3 uker etterpå igjen å da var d ute sa di. va kun litt blod annsamling igjen å fikk 2 nye piller for å få ut dette så derfor skjønner jeg d ikke helt men,legen sa at jeg skulle ta en ny test om 2 uker å var den positiv så var d nok et nytt svangerskap på vei sa han. var ikke normalt å få positiv test så mange uker etterpå sa han men,siden vi ønsket nytt barn så skulle vi vente å se før vi gjorde noe mer?

ok. Blør/spotter du fortsatt? Lenge siden det evt sluttet? Hvis du fortsatt blør og/eller spotter innimellom så bør du ta ny innvendig UL. Ellers kan du se an til over helgen og evt ta en ny test da?

Lykke til videre! :)

Annonse

nei jeg blør ikke/spotter ikke nå lenger. den siste uken nå har jeg bare hatt en del utflod. var hos lege i går men,han mente d ikke var grunn til bekymring for at noe hadde gått galt for di tok noen blodprøver som viste at hgc i blodet gikk ned å den di tok på mandag var på 12,å mange kunne blø/spotte lenge etter noe sånn siden d var mye hormoner som herja rundt men,legen var overaska over at jeg fikk positiv gravi test enda så han lurte på om jeg kunne ha blitt nylig befrukta igjen men,mente d ikke var nødvendig me ny ul enda for d som hadde vært var ute å at noe nytt var på gang var ikke usannsynlig! jeg har ikke hatt noen smerte di siste 3 ukene men,hadde før d å då var jeg inne å da var d ikke noe foster annlegg igjen å livmorå var fin å eggstokkene var fine. så legen sa jeg skulle se d ann å ta ny test igjen om 1 uke eller 2 å var di positive da så fikk vi ta en ny hcg blodprøve for da var d nok nytt på vei..andre som har opplevd dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...