frøya19 Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg er akkurat strippet Ble ikke det med de to foregående men de kom til gjengjeld til termin. Er litt utålmodig og lurer på om noen har positive erfaringer ift igangsetting i forbindelse med stripping? Glad for svar
prøver1991 Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 jeg ble strippet da jeg var 5 dager på overtid, og det hjalp ikke i det hele tatt. jeg ble satt igang 11 dager over termin
Leirha Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg ble strippet 3 ganger sist svangerskap- De to første var jo tydelig uten resultat, siden jeg måtte en tredje gang Første gang var jeg nok ikke moden nok, det var nesten to uker før termin (Og jeg skjønner ikke hva tullelegen skulle gjøre det for). ANdre gang var to dager etter termin, kjente murringer og spottblødde etterpå, men det roet seg. Var nok ikke helt klar da heller. Siste gangen var jeg 11 dager over termin,og det satte fart i sakene. Men det skal sies at jeg hadde hatt maserierden dagen og var nok i den "skjulte fasen" av fødselen.7 Jeg hadde to cm åpning. I det hun tøyet så fikk jeg den første rien, og mindre enn to timer etter var han ute. Lykke til, håper det får fart på ting. Men hvis ikke, så kommer nok h*n snart uansett
frøya19 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2012 Takk for svar Hmmm... Skjønner at jeg ikke kan ha de helt store forhåpninger om at dette skal føre til noe. Får bare smøre meg med enda mer tålmodighet -om jeg da kan finne noe av det noe sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå