Gå til innhold

bevegelser vs spark rundt uke 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg er i uke 30 og har alltid hatt en villbass i magen som har sparket døgnet rundt. Men nå siste dagene har det vært mer sånn lange bevegelser? mest opp i ribbeina ,er det noe å bekymre seg for?vet at babyen er estimert til å være litt større enn gj.snitt kan det være fordi det begynner å bli litt mindre plass? ble litt bekymret selvom jeg kjenner bevegelser men ikke på samme måten ?har dere opplevd dette?gud jeg er3. gangs men husker ikke hvordan dette var? Håper noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror og bevegelsene endret seg her rundt uke 30, fra å være masse sparking til å være mer sånn at magen gikk i bølger hvis du forstår. Så lenge du ikke merker mindre bevegelse, bare annerledes, så tror jeg ikke det er så farlig :)

Skrevet

Fra nå av kan du nok legge merke til endring uke for uke ettersom han vokser og får mindre plass til å boltre seg, og muskler og skjelett blir sterkere.

Skrevet

Her har det også blitt mer gliding, fremdeles litt spark men mest romstrering. Nesten så jeg blir kvalm til tider :P Er forresten også 30 uker

Skrevet

Godt å høre jenter og takk for gode svar:) masse bevegelser men sånn som dere sier...ikke spark på samme måte!! nå ble jeg roligere....

Skrevet

det bor en liten slange i min mage ;-) masse ålende bevegelser og føtter og rompe som står i spenn oppi ribbena o.l men enda litt spark og slag i ny og ne. er i uke 33, har hatt det slik siden uke 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...