Gå til innhold

Hva er det mest FYSISK tiltrekkende/sexye med en mann syns du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som kan gi deg en umiddelbar turn-on hos en mann helt fysisk? I tilfelle hvorfor? Kunne du også tenke deg et forhold hos samme mann i tilfelle?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er jævla sterk. Tror det har noe med at jeg har en del muskel-og leddsmerter, så jeg trenger en slik motsetning. Jeg kan være så lei drittgubben at jeg holder på å flytte ut, men når han viser hvor sterk han er glemmer jeg alt og får lyst til å hoppe på han!!

Gjest Miryks
Skrevet

Må se litt mann ut. Takler ikke glatt-glatt-glattbarbert. Så barbert at huden ser ut til å tilhøre en 10-åring. Men heller ikke helt julenisse ;)

Ha litt grove trekk. Trenger ikke være muskuløs, men jeg takler ikke spinkle menn.

Grønne/lyse øyne gjør at jeg smelter totalt. Spesielt hvis det sitter et lurt smil under der igjen.

Har også en spesiell stil jeg liker hos menn, men det er dessverre fåtallet som kjører denne stilen...

Skrevet

Fine armer som er fulle av muskler, men samtidig ikke for mye. Helst arbeidsmuskler. Nam! Er ikke nok til å starte et forhold med, men nok til at jeg ville blitt bedre kjent med han. :P Med mindre han var Vin Diesel, da hadde jeg giftet meg med han på flekken!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Muskuløse armer! Da mener jeg IKKE en kul her og 15 der biler armer, men markerte sterke alpint armer ;) MMm..

Skrevet

Brystkasse med akkurat passe pels og brede skuldre Kraftige, tømmerstokk-aktige bein funker også....

Skrevet

Tror aldri jeg har tent på en mann bare pgs fysikken, for meg er det noe med blikket, øynene, mimikken i ansiktet. Du ser det liksom med en gang når det er en "skøyer" i blikket.

Jeg tenner på gutter med snille, skøyeraktige øyne.

Men av en eller annen grunn synes jeg bl.a Matthew Gubler er sexy også...

http://www.google.no...iw=1366&bih=607

Gjest Miryks
Skrevet

Brystkasse med akkurat passe pels og brede skuldre Kraftige, tømmerstokk-aktige bein funker også....

...der beskrev du herremannen jeg er sammen med.. ;)

Skrevet

Faller veldig for typen menn med luer, hehe. Men det er ikke nok! Mener ala tøffe, litt slitte jeans, gjerne hår som stikker utenfor luen, tredagerskjegg, tatoveringer (diskre), pene øyner og munn, munnen er veldig viktig! Og elsker synlige blodårer på armene, nam! Trenger ikke være så muskuløs men markerte armer/bryst er flott.

Klarer ikke menn ala skjorte, vest, lakksko etc. Og menn som shaver seg, både her og der..æsj!

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Flytter svaret mitt over hit, passet bedre her ;)

Jeg liker at de er litt røffe ;) Syns det er jææævlig sexy når blodårene er markerte på underarmene :)

Alder er ikke så viktig så lenge de har stilen jeg liker. Og jeg ser unge menn i starten av 20årene og voksne menn i slutten av 30årene med denne stilen. Rufsete hårsveis og gjerne jeans og t-skjorte/skjorte.Jeg trekkes veldig mot dem. Kan godt ha litt skjeggstubber, men det er like pent uten.

Liker ikke de som går i dress og sleik. Og de Må ha hår på hodet. Jeg fikser ikke menn uten hår (selvforskyldt eller ikke), dét syns jeg er turn-off..

So many men, so little time ;)

hehehe

Skrevet

Hender.

Min kjære har så syyykt deilige og sexy hender. Elsker å susse på dem og holde dem, og stirre på dem, he he.

Også er han så pen at jeg tenker hver dag, er det fysisk mulig å være så billedskjønn og ha en sånn personlighet som deg?!!

Jeg hopper på han titt og ofte. Han kan sitte å spille på ipoden sin så er han så sexy at jeg ikke klarer å la være. så jeg angriper han!

Skrevet (endret)

Faller veldig for typen menn med luer, hehe. Men det er ikke nok! Mener ala tøffe, litt slitte jeans, gjerne hår som stikker utenfor luen, tredagerskjegg, tatoveringer (diskre), pene øyner og munn, munnen er veldig viktig! Og elsker synlige blodårer på armene, nam! Trenger ikke være så muskuløs men markerte armer/bryst er flott.

Klarer ikke menn ala skjorte, vest, lakksko etc. Og menn som shaver seg, både her og der..æsj!

Akkurat det jeg skrev også, vi har jo klin lik smak ;). Bortsett fra at de godt kan ha skjorte for min del, og jeg setter pris på at de shaver her og der, bortsett fra under armene og leggene. :)

Lue er tøft, og markerte smilerynker rundt munnen smelter meg helt :)

Endret av sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

...der beskrev du herremannen jeg er sammen med.. wink.png

Hi hi, vi har samme kjæreste, med andre ord ;) Utro gauder av en mann, ass! :P

Endret av Anon-Cru
Gjest Miryks
Skrevet

Tja, mannen min er tvilling, så vet ikke helt hva jeg skal tro :D:P

Skrevet

Høy og rak kombinert med sterke skuldrer og armer.

Ikke lille Ole-bole. Liker ikke unaturlig breie menn. Det er søppel.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vakre øyne og munn, sterke armer og en god holdning er nammm :)

Jeg kan falle for både rufsete arbeidsmenn og de litt mer velkledde, jeg, men jålete kan de ikke være!

Skrevet

Høy, kraftig og tredagersskjegg er aldri feil:-D Må gjerne ha markerte øyenbryn og klare blå/grønne øyne.

Skal være MANN, ikke pingle!

Skrevet

Akkurat det jeg skrev også, vi har jo klin lik smak ;). Bortsett fra at de godt kan ha skjorte for min del, og jeg setter pris på at de shaver her og der, bortsett fra under armene og leggene. :)

Hehe :D Altså de kan godt ha skjorte men litt røffe. Men denne typen menn er råsexy med finskjorte når de pynter seg også, hehe. åååå, smilerynker. Har vært singel et år nå og kjenner jeg bare må finne meg en sånn mann!

Skrevet

Tja, mannen min er tvilling, så vet ikke helt hva jeg skal tro :D:P

Ha ha ha, mannen min er enebarn, men skal be deg fikse en date med tvillingbroren til mannen din om jeg blir dumpa :P

Og enig med post over at bole-menn og unaturlig oppblåste menn er turn-off.... Like bare naturlig sterke og brede menn _sukk_

Skrevet

Hehe :D Altså de kan godt ha skjorte men litt røffe. Men denne typen menn er råsexy med finskjorte når de pynter seg også, hehe. åååå, smilerynker. Har vært singel et år nå og kjenner jeg bare må finne meg en sånn mann!

Du høres ut som meg ;)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Hmm fant ut at jeg kunne trykket "liker" på nesten alle innleggene her ;) Men tror jeg begrenser meg til å si at jeg henger meg på den litt røffe mannemann-looken, gjerne med tredagers stubb, ettersittende t-skjorte og kraftige armer. Aaarrrhhhhh.... *drool*

Blir av en eller annen grunn alltid helt mo i knærne når mannen holder meg med et fast grep (altså ikke noe voldelig, men f.eks når vi danser og han leder meg med nettopp et fast grep, og ikke "spaghetti arms" som de sier i Dirty Dancing ;) )

Kunne forresten også glatt tatt Patrick Swayze i den filmen jeg nettopp nevnte, trass i at han er både glattbarbert i og i dressbukse ;) Den ryggtavla der er verdt å spole tilbake for et par ganger!

Endret av Mentha & Junior
Skrevet

Det kan være så mye forskjellig, men jeg tenner på litt røffe trekk og gjerne tatoveringer. Mannen min har en som går over hele hånda og jeg synes det er så utrolig sexy! Hehe

Ellers så synes jeg han her er utrolig kjekk : http://www.google.no...29,r:6,s:0,i:75

Skrevet

Enig med dere jeg damer:-)ekte muskler og en mann som tåler og bli skitten..og muskler i bena:-Dikke noe q-tips legger her i gården.og deilig parfyme som lukter MANN!

Turn off er svettlukt,generelt "gammel" kroppslukt.glatte gutter som trur de er deilige.solariumsbrune bole kropper

Skrevet

Kraftige armer og store arbeidshender...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...