Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 jeg har brystvorter som går innover. eneste gangene de peker ut, er om jeg fryser veldig. jeg er gravid i 7.uke nå. vil mini komme til å klare å amme? er det noen forandring som kommer til å skje med brystvortene mine?
Florida11 Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Brystvortene dine kommer nok fortsatt til å være innovervendt etter fødsel også, men antar du ikke vil få trøbbel med amming pga det likevel. Skulle det bli noe problematisk bruker du bare skjold så går ammingen helt flott :-)
MissDawn Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Det hadde jeg også problem med før og i begynnelsen av graviditeten. Men plutselig spratt de fram, så det kan hende det går over. Visst ikke får du sikkert gode råd på helsestasjonen eller hos jordmor.
SolsidenOppNed Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Jeg og hadde det samme, men de poppet ut rett før fødsel og har blitt værende ute siden (snart 5 år siden) :-)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Gå inn på www.ammehjelpen.no Der finner du garantert en artikkel om dette. Det er greit å lese litt om amming og være forberedt etter fødsel.
Marolla Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Det er ikke noe å stresse med. Jeg har det på ene puppen, men datteren min ammet like fint likevel. Er ikke bare brystvorten de tar tak i, men et lite område rundt også
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Tror det kommer an på hvor innover de er. Du sier de kommer ut når du fryser, det er et godt tegn. Har du "falske" innover brystvorter går det fint å amme. Har du derimot innovervendte som ikke kommer ut, kan man få problemer. Man har lettere for å få infeksjoner, bli sår osv. Men det høres ut som det går fint for din del da det virker som dine kommer ut:) Lykke til! Jeg har selv hatt en del trøbbel, men fått det til og ammet til barna har vært 1 år.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 takk for svar. bare på noen dager nå har brystvortene mine gått fra å være mest innover til å være ut og ganske så harde. samboeren min syns dette er veldig morro. HI
Mari_83 Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Jeg hadde det på ene puppen, men fikk helt fint ammet datteren min, og da jeg sluttet med ammingen var brystvorter ikke innover lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå