Gå til innhold

Noen som har erfaring med TFK vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med TFK vogn? Joggster ||| vs Joggster Twist? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har TFK Joggster Twist og er kjempefornøyd! Vet ikke hva som er forkjellen på denne og Joggster |||, men har i hvertall ingenting å utsette på Joggster Twist! :)

Skrevet

Er også kjempefornøyd med min TFK joggster twist:) Superlett å manøvrere med det svingbare forhjulet. Forskjellen på Twist og Joggster III er at sistnevte har fast forhjul med gaffelfeste. Dette gjør at festet foran tåler enda tøffere bruk over tid, hvis du f.eks skal gå mye i ulendt terreng. Ellers er vognene helt like;)

Skrevet

Jeg har twist! fornøyd :) i vinter har det vært greit å feste framhjulet når det var mye snø, men nå som det er vår har jeg det løst igjen og den er jo såå lett å manøvrere, kan snu den på flekken :)

Skrevet

Er også fornøyd. Bruker den nå på barn nr to. Var spesielt fornøyd med sportsdelen som er stor nok til å vare hele vognperioden, og enda litt til. Skal denne gangen supplere med en Multi x bag.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Vi har også twist, og er veldig fornøyd.

Lett vogn med god plass i både bag og sportsdel. Tar liten plass i bilen, har håndbrems og justerbart fotbrett.

Den dekker absolutt vårt behov,og det eneste negative er at man ikke kan ha sportsdelen vendt mot seg.

Gjest happyfeet<3
Skrevet

Veldig fornøyd med vognen (joggster twist), sportvogn-delen er super.

Men IKKE fornøyd med multi x-bag´n!! Står jo at den kan brukes opp til 18 mnd og det var det jeg hadde tenkt slik at jeg slapp å vende baby fra meg som man må i sportsvogna. 4,5 mnd gammel vokste hun ut av bagen (da var det ikke plass til dunpose, så mulig bagen hadde holdt litt lenger om dette hadde vært på sommer´n). Tenkte da å benytte meg at multi-x-bag "funksjonen", men neida, da var hun allerede for lang og skallet i veggen bak hodet, og hun var ikke spesielt stor baby.. Ble kjempeskuffa da jeg måtte bytte til sportsvogna allerede da.. Hadde aldri kjøpt multi x´n hadde jeg visst det (handlet fra kiddies24 og sparte halve prisen i forhold til her i Norge, gudskjelov), den bagen er ikke verdt de 3000,- man må betale for den her til lands :(

Og multi x´n er heller ikke like lang som den vanlige bagen. Kjenner noen som kunne bruke den vanlige bagen med vinterpose til babyen var 8 mnd!!:)

Skrevet

Tusen takk for mange svar! :)

Hvor gammelt kan barnet være da det sitter i sportvogndelen?

Og har noen prøvd twisteren i litt ulendt terreng? :-)

Skrevet

Vi bytta til sportsdelen da Lillemor var ca 8 mnd, da begynte bag-delen å bli liten, men hun kunne faktisk brukt den litt til. Hadde saueskinnspose oppi der og pga den ble det litt trangt. Har brukt vogna på skogsveier og det har gått helt fint!

Skrevet

Hm... Skuffende det som blir sagt om Mulit X'en. Her byttet jeg til sportsdelen da storebror var bare 4 mnd for han kjedet seg så i bagen. Trivdes godt i den, men druknet jo fordi den er ganske stor. Tenkte jeg skulle unngå det denne gangen med Multi X'en. At barnet vender fra meg i sportsdelen er ikke hovedårsaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...