micke78 Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Er på 10/11 dpo i dag og venter tr mandag/tirsdag. I dag våknet jeg halv seks av menssmerter og det vil bare ikke gå over! Det stikker og det kramper og vil ikke slippe tak og jeg har värt på toa flere ganger allerede for å se om mensen kommer. Jeg har aldri hatt menssmerter för jeg begynner å blö og da har jeg bare menssmerter som kommer og går litt den förste og andre dagen. Jeg har heller IKKE fått ömme pupper som jeg pleier å få på 4/5 dpo det bare stikker i puppene i tide og utide. Så nå fatter jeg ingen ting, hvor er mine vanlige PMS symptomet? Noen som vet om teks hormoner eller noe kan väre orsaken till dette? Blir litt bekymret for at det er noe med livmoren eller eggstokken, måtte jo operere bort den ene eggstokken i vinter:( kan jo så klart ha klaffet, men trodde ikke man fikk så menssmerter så tidlig iallefall. Har prövd i straks ett år nå og har ikke hatt det som det her för.... Litt frustrasjoner her, men håper noen kjenner for å dele sine tanker om det her ned meg....
**Cayenne** Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Når man er gravid kan man ha mensmurringer fra egget fester seg. Lykke til!
maipiken Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Er på 10/11 dpo i dag og venter tr mandag/tirsdag. I dag våknet jeg halv seks av menssmerter og det vil bare ikke gå over! Det stikker og det kramper og vil ikke slippe tak og jeg har värt på toa flere ganger allerede for å se om mensen kommer. Jeg har aldri hatt menssmerter för jeg begynner å blö og da har jeg bare menssmerter som kommer og går litt den förste og andre dagen. Jeg har heller IKKE fått ömme pupper som jeg pleier å få på 4/5 dpo det bare stikker i puppene i tide og utide. Så nå fatter jeg ingen ting, hvor er mine vanlige PMS symptomet? Noen som vet om teks hormoner eller noe kan väre orsaken till dette? Blir litt bekymret for at det er noe med livmoren eller eggstokken, måtte jo operere bort den ene eggstokken i vinter:( kan jo så klart ha klaffet, men trodde ikke man fikk så menssmerter så tidlig iallefall. Har prövd i straks ett år nå og har ikke hatt det som det her för.... Litt frustrasjoner her, men håper noen kjenner for å dele sine tanker om det her ned meg.... Jeg hadde det slik på 10 dpo sist svangerskap... akkurat som mensen var på vei
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Jeg har hatt det slik i 5 dager nå.. Sa bare "poff " på mandag ettermiddag og det murrer ennå.. Har fått en tyngdefornemmelse og vondt i korsryggen også.. Satser på en positiv test snart, men blir likevel bekymret, for slik var det ikke forrige gang, da hadde jeg ikke symptomer annet at jeg fikk en fornemmelse om at noe var "annerledes".
micke78 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2012 Takk for svar dere:) Visste ikke at det kunne väre så "ille", så kanskje det er som dere sier og at det har klaffet da:) I ettermiddag har det iallefall ikke värt noe vondt, litt stikkinger bare. Men oj så spennende!! Sjekket terminkalkulatoren og det står at jeg evt er 3+5 i dag, så det vil si at på söndag kan jeg teste:) Når har du IKM JuniGull10? Det kjennes ut som jeg er litt hoven der nede og har også en form for tyngdefornemmelse.. Og så er det det med puppene, helt merkelig at de ikke er superömme som dem ALLTID er minimum en uke för ikm. Bruker clearblue fertilitetsmonitor og fikk max på dag 15/16, og har alltid regelmessig syklus og 14 dager til tr etter el, så det er ikke det at el var senere og dermed en senere ikm heller... hmmm..
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Jeg er uregelmessig, så jeg må bare følge kroppens signaler. Har veldig varierte sykluser, men tror at El kommer fast. Utifra egne beregninger burde Ikm være ca 1.mai, men jeg tar nok sjansen på en test i helga likevel. :-)
micke78 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2012 Jeg testet og fikk en strek!! Og det er ingen dröm, den er der hver gang jeg ser på testen fyttikatt, tenk om..... la ut et bilde, om noen vil se.... Spennende å se på din test nå da Juni Krysser fingrene!!
cici83 Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Jeg testet og fikk en strek!! Og det er ingen dröm, den er der hver gang jeg ser på testen fyttikatt, tenk om..... la ut et bilde, om noen vil se.... Spennende å se på din test nå da Juni Krysser fingrene!! fikk du en eller to streker ? legg ut bild da
micke78 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2012 hehe, to:) Det er en suuupersvak strek, men den er der:) Og den er like bred som kontrollstreken. Men huff så skuffa jeg kommer til å bli om det ikke er noen spire:( Har googlet etter svake streker i dag og ser jo at det er flere som har det og er gravide:) Men man vet jo ikke, er jo bare 11 dpo i dag også. Du kan jo se om du ser dem også Synes det er merkelig at man skal få strek om det ikke er hcg i urinen men...
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Gratulerer, jeg ser streken! Så det andre innlegget ditt ovenfor og her er det helt likt! Først et blankt svar, så en svak, svak strek ca etter 10 min. Man skal egentlig ikke stole på resultatene som kommer over 5 min, men det er jo lov å håpe! Jeg venter et par dager til med å teste. *Nervøs*
micke78 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2012 Blendahvit:( Skal bare ta digital test fra nå av ja.... Har du testet eller?
Gjest Lindus :) 1 pp Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Jeg har hatt skikkelig mensmurringer i ca 1 uke nå, og i dag fikk jeg positiv g-test...jeg har ikke vært spesielt øm i puppene heller....
micke78 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2012 Grattis Lindus! Jeg er ikke gravid dessverre, bedre lykke neste måned får man håpe:)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 30. april 2012 #14 Skrevet 30. april 2012 Nei, jeg har bestemt meg for å vente et par dager til. Bestilte billigtester i dag, håper de kommer før lørdag.. Jeg orker ikke å ta flere slike "spekulasjonstester". Når jeg tar neste test skal jeg være sikker: Gravid eller ikke. Men jeg er jo uregelmessig også, så kan bomme på Ikm. Tror den er senere enn antatt. Håper det, for da er det fortsatt håp! Lykke til med neste pp, da. Håper mai mnd blir en fin mnd! :-)
micke78 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 1. mai 2012 Forstår det. Lykke til du også, håper spiren sitter snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå