Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28 + 2 på vei.. og blitt kjempe hard i magen, har ikke klart å gå på do de siste dagene.. var på svangerskapskontroll i dag.. Legen bad meg om å ta avføringsmiddel de neste 2-4 dagene.. Men jeg må skikkeli på do!!! men får ikke til..

noen som har hatt samme problemet og vet om noe annet jeg kan gjøre som hjelper?? Hva med klyster??

På forhåndstakk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiwi og spaserturer har funket for meg :) Fiberrik frokostblanding istedet for brød.

Skrevet

Hjemmelagede knekkebrød, biola, pærer og tørkede aprikos. Pluss masse vann

Skrevet

Jeg er 28 + 2 på vei.. og blitt kjempe hard i magen, har ikke klart å gå på do de siste dagene.. var på svangerskapskontroll i dag.. Legen bad meg om å ta avføringsmiddel de neste 2-4 dagene.. Men jeg må skikkeli på do!!! men får ikke til..

noen som har hatt samme problemet og vet om noe annet jeg kan gjøre som hjelper?? Hva med klyster??

På forhåndstakk! :)

huff, jeg føler med deg, jeg hadde det slik fra uke 5 til omtrent uke 28. det værste er jo nesten angsten når en sitter på do og det har gått lang tid siden sist, at en kommer til å revne i baken :s bruk god tid og slapp av og la tarmen gjøre jobben, så blir det mye mindre vondt å få det ut i hvertfall. ellers som kaktus_86 og anonym sier Biola og fiber + bevegelse. etter 2 uker med biola og activia var magen min normal igjen. Lykke til!

Skrevet

Okei :) Tusen takk alle sammen, skal på stor handel i butikken snart. Og prøve det meste :) har fått avføringsmiddel av legen, så satser på at det gjør susen om et par dager.. Fra nå av skal kosten legges om.. slik at jeg unngår flere slike tilfeller..

Skulle ønske det fantes er rask løsning som fikk ordnet opp iløpet av en time eller to.. må skikkeli på do, men ting har stoppet helt opp og får ikke til.. jeg må vel bare smøre meg med tolmodighet å vente til avføringsmiddelet kicker inn :P

Tusen takk dere! :)

Skrevet

Svisker! Masse svisker!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...