Gjest Shanti ♥ Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 ? Hei! Kan jeg spørre hvorfor du vil ha Edge istedet for Citycross? Hva har Edge som Citycross ikke har? Nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 hadde 2011modell men dn er solgt nå, kjøper gjerne din edgevogn
PetitAnge Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 ? Hei! Kan jeg spørre hvorfor du vil ha Edge istedet for Citycross? Hva har Edge som Citycross ikke har? Nysgjerrig Edge-understellet har lufthjul, i motsetning til Cross som har punkteringsfrie. Jeg har både en Edge og en Emmaljunga Ozone med de samme punkteringsfrie hjulene som Cross, og må si at trillekomforten m lufthjul ER mye bedre! Spes på ulendt underlag. Classic-understellet på Edge har også varekurv i stål som tåler mye mer vekt.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 ? Hei! Kan jeg spørre hvorfor du vil ha Edge istedet for Citycross? Hva har Edge som Citycross ikke har? Nysgjerrig Edge-understellet har lufthjul, i motsetning til Cross som har punkteringsfrie. Jeg har både en Edge og en Emmaljunga Ozone med de samme punkteringsfrie hjulene som Cross, og må si at trillekomforten m lufthjul ER mye bedre! Spes på ulendt underlag. Classic-understellet på Edge har også varekurv i stål som tåler mye mer vekt. Tusen takk for lærerikt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå