TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Tror det er en kombinasjon av at jeg puster med munnen åpen siden nesen er tett, og at jeg kanskje burde drukket litt mer. Blir vel bare en liten liter i løpet av arbeidsdagen... Er det 2,5 liter man helst skal drikke, eller er det enda mer når man er gravid?
Aliss Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Det har visst med hormonene å gjøre.. Har det sånn selv, værst om natten. Tett i nesa så må puste med åpen tørr munn, i gen gode alternativer haha
StineMor_2007_ Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 sånn har jeg det oxo, drikker masse vann vær dag.. en skal vel drikke sånn ca 3L veske om dagen.. Jeg selv drikker myye mer en det
englespire Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 jeg fant ut at det å drikke melk hjelper meg veldig. Nå drikker jeg ganske mye, ca en liter mel pr dag, ca 1-2 glass juice, 1-2liter farris, og litt te.... Når jeg drikker litt melk på morgenen, litt til lunsj og litt til kvelden, så er jeg generelt mye mindre tørr i munnen. har også hørt at det å suge på halspastiller olign kan hjelpe, at spyttproduksjonen da skal øke, men det skal jeg ikke si for sikkert da det var jeg råd jeg fikk i forbifarten av en tidligere kollega.
bamby Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Drikker og mye, klarer ikke pepsi maxen min lengre, går i fun light saft, drikker minst 2-3 liter daglig! har alltid noe drikke stående i nærheten, til og med meg i senga Og må såklart opp minst en gang ila natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå