*LilleTroll + spira Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg må ha starta for fullt, hihi... Mannen skjønner ikke no. Plutselig er jeg i full sving med å vaske ut av skap (!), kaster en haug med ting "vi jo aldri bruker uansett", rydder og styrer.. Tar meg selv i å handle inn ting jeg vet skal i fødebaggen, henter opp bilsetet fra boden ++. Litt morsomt! Har enda 6,5 uker igjen til termin, men dagene går fort, og plutselig er tiden inne - GLEDER MEG!
bolla12 Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Er det ikke kjekt?? Jeg begynte med klesvask i går. Reiv lapper av klær og prøver å gjøre istand kommoden med klær til nurket kommer. Har egentlig igjen seks uker, men skal settes igang tidligere. Og har fått beskjed om at vi bare må ta én uke av gangen. Så føler jeg må sette igang med ting her nå.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 hahhaa kjenner meg i igjen, har herja rundt i huset i ukesvis nå. Gått løs på hauger med rot, rydda skap, sortert klær, strøket hauger med klær.... deilig å få ting unnagjort! 1 uke til termin og har fremdeles masse jeg vil gjøre! Nyt initiativet og energien!
kommer nr3? Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 hahaha! det er så kjekt! er selv bare 25 uker og har enda lengre enn deg igjen,men oppryddingen i heim en har begynt,noe er kastet,noe er solgt og tilogmed kjøkkenskap og skuffer er ryddet og vasket..... har ikke begynt på klær og ting enda,må spare litt til sommeren og
Charlotte83 Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Vi skal faktisk flytte til nytt rede nå bare 7 uker før lillegutt kommer Så jeg pakker ned og planlegger samtidig oppussing og fiksing i nytt hus Skal bli godt når alt det er ferdig og jeg kan begynne å vaske babytøy! Det gleder jeg meg mest til
Håpefull38 Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 He he Har startet med det jeg også! 6 uker til termin, kanskje keisersnitt, men vet ikke det enda. Har ryddet ut av klesskap og fått bort flere plastnett med gamle klær. Det er flere som har kommentert at magen har seget så mye ned at de tror jeg føder før tiden. De mener jeg må vaske babyklærne i morgen Tirsdag ettermiddag måtte jeg ta tiden mellom kynnerne, for da kom de plutselig veldig tett. Startet med 10 min mellomrom og endte på 7 min mellom før det heldigvis dabbet av etter vel en time.Håper hun venter litt til, for jeg har enda en del igjen. Klarer ikke så mye av gangen
naomi850 Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Kjenner meg veldig godt...har 10 uker igjen da! men styrer veldig mye her om dagen og skjønner ikke hvorfor gubben er så tiltaksløs ..haha;) koseligå få ting unna mens energien er tilstede..
Gullunger Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Jeg har kjørt bort 13 poser (!) med klær til Fretex.... :)
Briskeby Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Hihi!Kan du ikke komme og bygge litt rede hos meg også,Lille Troll!?? For jeg er virkelig ikke klar med noe som helst og har som du vet ikke så god tid på meg nå;-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 har 10 uker og 4 dager igjen, klær er nå vasket å lagt i kommoden, samt tepper og laken + sengtrekk ( har ikke så mye klær enda ) Sengklær vasket å lagt på, vogna luftet ute (ny vogn) lagt på dyne med trekk å står klar. Mangler bare stellebord på badet og babycall å da er vi nok i boks ;-) (første gangs fødende her) Skap fjernet å tømt på vårt rom, poser med klær kastet/levert bort. Pusset opp barnerommet (selv om hun skal ligge hos til å starte med)
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 samme her Rydder og vasker i skuffer og skap til den store gullmedaljen,hihi.39 dager til termin nå...Vasking av klær skal jeg gjøre ganske så straks også. Vasket vugga denne uka, og så venter jeg på å få purnaturvuggen i posten så er det meste i boks tror jeg 4.mann som kommer her, og har da d meste fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå