Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 babyen min ligger med hodet på skrå (skråleie) ned til venstre. jeg er 3 gangs, så vet at hodet som regel ikke fester seg ned i bekkenet. jeg lurer på om noen har opplevd fødsel ved skråleie og om dette gjør at babyen ligger sliter med å få hodet ned i fødsels kanalen og at det stagnerer og vil bli en tøffere fødsel..Eller "sklir " hodet på rett vei under veis i fødsel?? er forresten uke 36 så den kan jo gli på plass selv men er bare nysgjerrig på om noen har opplevd noe rundt dette?
m23 Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Eg er usikker på om det du har er samme situasjon som eg hadde med min første, men hovudet hans låg på skakke (med knekk i nakken sideveis....skjønner??). Dette var ikkje oppdaga før fødsel, og eg kom aldri til meir enn 7 cm opning. Hadde rier, men framgangen stoppa opp. Då tok dei vatnet og det var missfarga, så det vart keisersnitt. Slik eg forstod det, så hadde han ikkje kome ut vaginalt pga at hovudet låg feil og det hadde blitt keisersnitt uansett.
2004+2006 og 2012!!? Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 vet ikke så mye. Tok UL forrige uke og da hadde han snudd seg fra seteleie og ned med hodet, men at hodet lå på skrå ned på min venstre side... ikke ned i bekkenet, skal ta de topp med jordmor neste uke. skal settes i gang. så gruer meg veldig bare til det, så håper ikke dette blir noe problem......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå