Gå til innhold

FREDAG 27/4..Hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 og HØYGRAVID :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

45 dager til termin, men tipper jeg går over denne gangen også! Klok av skade håper jeg ikke på før ihvertfall :D

Skrevet

88 laaange dager. :) Nei, det kommer nok til å gå fort fremover nå. :)

Skrevet

21 dager igjen og permisjon fra i dag.

Skrevet

3 dagar over termin, og det er veldig livlig i magen i dag. Det seiest at babyen gjerne er rolig eit par dagar før fødsel, så då kan eg nok rekne med å gå ei stund til... :)

Skrevet

11 dager igjen :) Kjenner en del til ganske sterke kynnere og stikninger her og der....Kanskje det skjer noe snart!?!

Skrevet

Jeg har også 46 dager til termin, trenger ikke å tenke meg om Leirha med nr3, fordi vi har termin samme dag (he, he..) :) Regner også med å gå litt over termin, fordi gutta mine også gikk litt over. Men man vet jo aldri....

Det er koselig at vi følger hverandre :) Kanskje vi ender opp med å få samme dag? Det hadde jo vært litt morsomt.

Skrevet

Jeg har også 46 dager til termin, trenger ikke å tenke meg om Leirha med nr3, fordi vi har termin samme dag (he, he..) :) Regner også med å gå litt over termin, fordi gutta mine også gikk litt over. Men man vet jo aldri....

Det er koselig at vi følger hverandre :) Kanskje vi ender opp med å få samme dag? Det hadde jo vært litt morsomt.

Ja vi får oppdatere hverandre!! Var hos legen i går, og frøkna ligger i hvert fall med hodet ned nå. Håper hun har tenkt å bli der! Spennende tider :)

Skrevet

Termin i dag!!!

Skrevet

9 dager igjen:)

hadde vi fulgt menstermin så er det i dag,men hun kommer når hun er klar :)

Skrevet

44 :) Og i dag har jeg bursdag :)

Gratulerer :)

Tusen takk :)

Skrevet

39 :) Nytt 10-tall :)

Gratulerer som høygravid :)

Skrevet

[quote name=Jente 08 :) + to gutter 12 :)' timestamp='1335512721' post='144189150]

3 dager til igangsettelse!!! Går inn i siste helgen som ettbarnsmor!

Gratulerer så masse med dagen Håpefull38!

Tusen takk :) Og masse lykke til med fødselen, det blir spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...