Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

test i morgen noen som vil se? Ser tilbake <3 takk 300388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror den blir positiv... Hvis ikke er detsvært nært... Spennende. Ser du noe nytt omnår jeg føder/fødselen?

011083

Skrevet

hei hei tusen takk for svar :) men d var bare en strek :( men da er d ny pp på meg ;)

jeg får ikke opp noe nytt på deg snuppi :/ men det vil gå veldig bra med dere <3

stor klem fra meg <3

Skrevet

jeg er veldig positiv på deg.. så lenge tr ikke har dukket opp, så ta en ny test på mandag :)

det er nå eller ganske nært i allefall :)

ser du noe på meg BAE? :)

ikm rundt nå ca.

210488 :)

Skrevet

hei hei 'tyrjente88, håper dere ser rett p meg :) har de typiske mensen symptomene nå, ømt, oppblåst, småkvalm osv. Tr skal komme mandag eller tirsd. Men forhåpningene er ikke alt for store ;) heh... Tyrj. Jeg vil si gratulerer så mye med vell overstått;) men jeg vil rope ut gratulerer for noe annet også, men vet ikke helt hva? Jeg ser deg smile og er ovelykkelig for noe. Energien din er extrem, nesten som at jeg vil reise meg og begynne og danse. Men d er noe som skurrer for gleden din. En liten gutt kommer frem. Brunt hår og lyse blå øyne. Så nydlig og han kommer snart ;) får du frem noe spes. P meg? :)

Skrevet

ingen positiv idag heller.. Da var d bare til og vente p tante rød skal ta turen takk for at dere så jenter :)

Skrevet

hei hei 'tyrjente88, håper dere ser rett p meg :) har de typiske mensen symptomene nå, ømt, oppblåst, småkvalm osv. Tr skal komme mandag eller tirsd. Men forhåpningene er ikke alt for store ;) heh... Tyrj. Jeg vil si gratulerer så mye med vell overstått;) men jeg vil rope ut gratulerer for noe annet også, men vet ikke helt hva? Jeg ser deg smile og er ovelykkelig for noe. Energien din er extrem, nesten som at jeg vil reise meg og begynne og danse. Men d er noe som skurrer for gleden din. En liten gutt kommer frem. Brunt hår og lyse blå øyne. Så nydlig og han kommer snart ;) får du frem noe spes. P meg? :)

hmm.. er ikke noe spesielt som skal skje som jeg vet om iallefall :P ligger litt i kortene at sambo skal fri, siden bestekompissen hans skal gifte seg, og han sier at han vil gifte seg med meg :)

men tror ikke at det vil skje dette sommerhalvåret i allefall :P

så hååper at det er en graviditet på gang :)

jeg får fortsatt opp positive graviditetskort på deg!! :)

så håper virkelig at dette går veien din :)

Skrevet

så morro da. Hehe jeg er ikke gravid desverre . Har tatt to tester og ingenting der men ingen tante heller dn kommer vel i morgen tenker jeg. :)

Skrevet

Ææææ... Jeg hadde svak svak strek på ettermiddagsurin!!!!

Meen så får jeg sterk i hytt og pine da :P

Skrevet

uten å være gravid seff :P

Skrevet

hehehe hæ? Går d ann? ;p hehe jeg håper for alt i verden at tanterød ikke kommer. Kremt.. Men kanskje jeg har tatt test p feil tid p døgne? Kan d være at d ikke slår ut i d hele tatt p ettermiddag?

Skrevet

jaa, du MÅÅ ta en pÅ morgenen! det er jo myyyemer konsentrert om morgenen! ta en ny! :)

jeg skal ta en i morgen tidlig, og ta en pÅ fredag eller noe :)

viss ikke mÅ jeg bare vente siden jeg skal vekk i helga!

jeg tror faktisk ikke at tr kommer hos deg!

:) :)

Skrevet

vi får ta imorgen tidlig begge to hehe, jeg har vert så kvalm både i går og idag. Tviler p at d har noe m d og gjøre. Men d er lov og håpe ;) håper ikke tanta di kommer heller da. ;)

Skrevet

jeg har vært uggen i dag, og har smerter i ryggen !

og kjennes ut som at mensen er rett rundt hjørnet..

menmen!

Skrevet

da er vi 2, håper vi slepper tanta denne gang :/ lykke til gi meg tilbake meld imorgen så gjør jeg d samme ;)

Skrevet

Seer skal jeg gjøre!!! Får legge meg så jeg ikke forsover meg da :P

Skrevet

hehe da er vi 2 nattiss :P og lykke til :)

Skrevet

neg. Test idag også.

Skrevet

og der kom tr. :/ mai blir nokk en god mnd. D var da 1 mann ble til :)

Skrevet

jaja, du fikk jo tr da, så slipper å vente mer på den :)

da skjer de noe nå ;)

jeg har jo fått el slim???

whaaat?

forsov meg selvfølgelig til testing ;p

Skrevet

sisst jeg hadde el slim var for 4 år siden, lurer p om d er noe helt tullerusk inni der ;) ta deg en tur til legen, ta ny test imorgen! Ikke forsov deg hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...