Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hva om man ikke er venn med en som har åpen profil, blir man registrert likevel og kan havne på topp-10 listen for kikkere?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 den lista er komplett tull.. søstra mi havnet på en sånn liste og ho er kun inne 1 gang i året eller noe
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Hva om man snoker på en man ikke er venn med? Kan man havne der da også, eller plukker den tilfeldig ut av vennelisten?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Dette lurer jeg også på. Når jeg har vært inne å snoket på ekser, så får jeg de, i ettertid opp i listen over mulige venner. Kjedelig hvis de får meg opp i den samme listen..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Jepp, det tror jeg. Si at du ikke er venn med "line" eller "lars", men er nysjerrig å kikker på profilen dems ( noen har jo ganske åpne profiler også) Si at du heter "nina" da, og hvis foreks "lars" har en venn som heter nina (ikke deg altså), så søker han kanskje opp navnet nina på søk, og da vil du(nina) dukke opp under, altså at han ser du har vært inne på siden hans.
Fruen i huset Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Facebook har selv sagt at de listene er tull og at ingen slik informasjon lagres.
Fruen i huset Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Jepp, det tror jeg. Si at du ikke er venn med "line" eller "lars", men er nysjerrig å kikker på profilen dems ( noen har jo ganske åpne profiler også) Si at du heter "nina" da, og hvis foreks "lars" har en venn som heter nina (ikke deg altså), så søker han kanskje opp navnet nina på søk, og da vil du(nina) dukke opp under, altså at han ser du har vært inne på siden hans. Nei, det er Facebook som tipper hvem Nina du søker etter basert på antall felles venner. Tror jeg da :-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Mener, kan jeg havne på en liste til en jeg ikke har på vennelisten? F.eks at jeg har vært på en "ukjents" profil hver dag den siste uka.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Nei, man kan ikke se hvem som er inne på Facebook profilen sin!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Noe av poenget med facebook, nemlig å snoke på andre, ville jo forsvunnet om de begynte lage slike lister. Det tror jeg aldri de vil begynne med, da vil de miste mange brukere altså..
Ugress Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 Man kan ikke se hvem som er inne på profilen din! Uansett om det er venner eller ikke. De listene er bare tull og ofte spam. De du får opp som forslag til venner er folk du har felles venner med. Har ingenting med hvem som kikker på hvem sine profiler...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #13 Skrevet 27. april 2012 Jeg har fått opp forslag på å bli venner med folk jeg kjenner uten at vi har noen felles venner. Det er heller ikke fordi vi har lagt inn felles ting heller som hvor vi kommer fra, for jeg har omtrent bare lagt inn navnet mitt og har ikke hatt noen ting på facebook felles med dem. Kan ikke skjønne noen annen grunn til at de har dukket opp som forslag annet enn at de har "snoket" på meg. Noe som er helt greit for meg, det er jo det facebook er til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå