Gå til innhold

Vanlig med utflod i ca en uke etter EL? HJELP??????

Anbefalte innlegg

Jeg leste på pernille info at det er vanlig å være "tørr" i de 2 ukene etter EL..jeg venter mensen om 1 uke, og har hele den siste uken hatt en del utflod.... den er helt klar, men er der ved flere toalettbesøk daglig. Er det normalt i disse dagene??? Eller er jeg helt rar?

Er med sikkerhet IKKE gravid...Håååper på raskt svar!?!

Fortsetter under...

Åh takk for raskt svar! Har du det hele uke etter EL, fra EL til TR eller innimellom i hele syklusen? Er ditt ogsÅ klart i fargen?

(beklager intime spm)

Synes det var sÅ rart det virket sÅ unormalt utifra pernille info? trodde den sisdne var seriøs..?

Denne gangen kom det 4 dpo og jeg har hatt det siden, kommer flere ganger for dagen, er 9 dpo nå så har hatt det i 5 dager. Gulhvitt-aktig, går an å se igjennom det så er ikke såå fargetett. Er som regel bare aksjerester som kommer dagene etter el her, hehe :) Er som regel tørr som en ørken før el. Får ikke el-slim engang så skal begynne med pre-seed.

Husk det er individuelle forskjeller på dette med sekreter og livmortapp og temp. Det er derfor ment som en veiledning angående dette på pernille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...