Gå til innhold

Rugere...hvordan er formen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg på rugedag ni. Har hatt mensen murringer som kommer å går, men heldigvis ingen mens enda. Tar Lutinus, og har vært trett, kvalm, varm i tillegg til mensenmurringene....rekner med det er bivirkninger av Lutinusen....noen andre som har hatt desse bivirkningene ? Eller har andre symptoner ? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er på rugedag 13, så i mårra er den stor testdagen!!!

Hadde magesmerter for 2 dager siden. Lys rosa utflod i morges, men så ikke mere.

Oi oi oi..dette er spennende.

Lykke til.

Skrevet

OJ OJ! SÅ spennende for dere! :) Jeg ble ogsÅ gravid med IVF og hadde skikkelig menssmerter noen dager før testing. Var helt sikker pÅ at jeg fikk mensen, lÅ pÅ sofaen og grÅt og var sikker pÅ at "alt var over". Følte det kom blod i trusa, men sÅ var det bare Litinusen som rant ut. Og jammen meg- 2 dager senere fikk jeg positiv test! :) :) Helt utrolig LYKKELIG!! NÅ er jeg 12+1, og kan snart senke skuldrene og gÅ over i 2 trimester. MASSE MASSE lykke til! Dere fortjener SÅ et positivt resultat!!! STOR KLEM:) :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Fryseforsøk?

Nyt tiden:-)

Skrevet

I dag er jeg på rugedag 11. Kan ikke si jeg har hatt noen tydelige symptomer. Dette er fryseforsøk, vårt første, så medisineringen har vært "mye snillere" enn ved ferskforsøket. Har vært litt småkvalm i forbindelse med når jeg tar progynova tablettene, ellers er jeg jo ganske så trøtt, men det var jeg sist også og da var jeg ikke gravid, så det tipper jeg er effekten av crinonen. Nå er det bare helgen igjen før jeg skal teste på mandag, så jeg er selvfølgelig veldig spent. Blir utrolig overrasket om jeg er gravid siden jeg føler meg såpass normal, men har jo hørt at det er mulig å være symptomfri tidlig i svangerskapet, så lever fortsatt i håpet :)

Lykke til til oss alle sammen!

Skrevet

Jeg er på rugedag 10, tester over helga. Frysforsøk, og som AinaAina sier så er jo medisineringen mye snillere så det føles annerledes i kroppen. Men ting skjer der allikevel, og hvert minste signal, hvert minste avvik fra "normalen" blir tolket - kan det være graviditet, eller er det bare reaksjon på medisinene?! Til å bli småsprø av :)

Ser at nesten alle andre med frysforsøk har progynova + Crinone eller Lutinus. Selv går jeg på progynova + Utrogestan. Andre som gjør det samme? Har vært endel svimmel, men det har stort sett gått bra sånn ellers.

Lykke til alle :)

Skrevet

Småsprø, det skriver jeg under på :) Jeg er på rugedag 9 i dag. Dette er vårt første forsøk og vi har ikke hatt noen tidligere graviditeter så jeg vet ikke helt hvordan dette skal kjennes ut og som fler av dere nevner er det jo ikke godt å vite om det er medisinene eller noe annet langt mer hyggelig som skjer med kroppene våre. Jeg har også hatt mye mensen lignende smerter og kvalme den siste uken, men heldigvis ingen tegn til noe rødt, kun Crinone som kommer ut.

Hvordan gikk det med testingen Optimistjenta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...