Gå til innhold

ny her og sitter med en del spørsmål!

Anbefalte innlegg

har en liten kar som ikke var planlagt, ble gravid mens jeg gikk på pillen og var singel, så fant ikke ut at jeg var gravid før i 8uke! (p pillen fjernet mensen)

nå har jeg og samboer (ikke far til førstemann) bestemt oss for å prøve å bli gravide! sluttet på p pillen for ca 3 uker siden! fikk mensen noen dager etterpå!

lurer da litt på det med el! ifølge el kalkulatoren så skal jeg ha el imorgen! har de siste dagene hatt vondt i korsrygg,igår fikk jeg rosa utflod/slim som i morges ble til blod men som er borte nå! (sorry detaljer) hva kan det bety?

også har jeg et litt dumt spm men en prøveperiode, hvor lang er den? :P kjenner jeg rødmer ganske mye nå og føler meg litt dum, men har en tendens til å tenke ting ihjel og så gjøre meg selv forvirra :P hehe! håper noen kan svare meg :)

Fortsetter under...

Hei:-)

Det finnes ingen dumme spørsmål her inne, mye å sette seg inn i :-)

Det høres ut som om d kanskje er festeblødning du har hatt. Altså når egget fester seg, kan det komme en liten blødning. Eller så kan det være EL. Den kan også få deg til å få en liten bløning hvis du er ekstra fruktbar denne månden :-) prøv litt ekstra i kveld, og i morgen, så tar du en test om en eller to uker :-) spennende :-)

Hold meg oppdatert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...