Gå til innhold

Innspurten har startet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg klar for tredje trimester, håper tiden går fort fremover....er litt sliten og kjenner godt at jeg har noen og dele energien med, og det er ikke langt mellom tårer og latter heller, hvordan har dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen, jeg synes (sålangt) at 3. trimester har gått superfort, er i uke 36 nå, virker som det bare er noen få uker siden jeg startet på siste delen! Men så har jeg vært veldig heldig med formen da, ikke veldig tung enda, blir jo såklart ekstra sliten, men ellers ingen store plager :)

Skrevet

Velkommen :) For meg har 3dje trimester vært det tøffeste mtp vondter, og som du sier - ikke langt mellom tårer og latter! Hehe. MEN det har gått utrolig fort. 35 uker i dag, og nå nærmer det seg farlig fort <3 Masse lykke til i 3dje tri!

Skrevet

Velkommen :) For meg har 3dje trimester vært det tøffeste mtp vondter, og som du sier - ikke langt mellom tårer og latter! Hehe. MEN det har gått utrolig fort. 35 uker i dag, og nå nærmer det seg farlig fort <3 Masse lykke til i 3dje tri!

ja, håper det går fort fremover, tenker litt på at jeg har igjen ca 3mnd og er så sliten,men 12 uker går jo fort ellers da:) jeg gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...