MiraculixGRAVID Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Småen er nå blitt 11, snart 12 mnd, og de siste dagene syntes jeg han har drukket så lite. Siden jeg er begynt å jobbe igjen så ammes han ikke like mye som før, og mye drikke går bort der. Selv om han tilbys vann til hvert måltid, pluss at det alltid står en drikkeflaske tilgjengelig, syntes jeg han drikker lite. Eks på våte bleier: Om morgenen har han som regel full bleie. Deretter er det ca 2-3 bleier med "litt" tiss i ut over dagen. Altså, kjenner han har tissa men langt fra full bleie. Veeldig overgang fra ammende barn, til lite ammende barn! Har ikke prøvd mme, men har tilbudt smoothie og H-melk. Vanligvis tilbyr jeg bare vann. Han drikker liksom litt av det, men ikke så fryktelig mye. Han er en aktiv gutt med mye fart, så virker ikke som han bærer noe preg av å drikke for lite. Jeg bare undrer meg på om han får nok væske.... Huff, hehe. Spørsmålet er vel egentlig; Hvor mye drikker deres barn, sånn ca, iløpet av en dag?
Honningmelon Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jenta mi blir 1 år på fredag, og hun har aldri drukket spesielt mye. Og jeg har sluttet å stresse med det. Om jeg syns hun har drukket lite, så gir jeg henne saft eller juice. Hun drikker litt mer nå som hun klarer å drikke av koppen selv, men fortsatt ingen stordrikker.
MiraculixGRAVID Skrevet 27. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2012 Ok, tror jeg bare skal stresse ned, ser han bare blir irritert når jeg drar frem flaska og liksom "presser" på han drikke hele tiden. Bare latt flaska stått fremme idag, og han tar seg jo noen svelger i ny og ned, uten at jeg stresser med det. Man er flinke til å lage seg beskymringer ;-) Huff, hehe- det er nok helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå